Vraag

angstaanval

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben best wel bang want ben nu 14 jaar en heb al wiet/hasj en veel pillen gebruikt en ben bang dat ik uit huis word gezet daarnaast ook vaak angstaanvallen en ga snachts ook altijd de deur uit om tot rust te komen en dan rond 4 uur weer naar binnen  maar ik weet het allemaal niet meer zo goed


4 reacties

hey

 

je bent bang dat je uit huis woord gezet omdat je drugs gebruikt. goed dat je er bij stil staat dat je met deze levens methode je ouders niet heel blij mee zijn. 

wil je ook graag stoppen met het gebruiken? dan zou je naar de huisarts kunnen gaan om om hulp te vragen. 

 

voor zo ver ik weet kunnen en mogen jou ouders jou niet op straat zetten. misschien moet je het hun eerlijk vertellen. en waarschijnlijk willen ze je dan ook helpen om te stoppen met het gebruik. 

 

groetjes blue 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nee dat is juist het punt ik wil wel blijven gebruiken maar ben bang als ik iets zeg dat ik dan niks meer mag of naar een kliniek word gebracht

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nee dat is juist het punt ik wil wel blijven gebruiken maar ben bang als ik iets zeg dat ik dan niks meer mag of naar een kliniek word gebracht

Misschien kan je naar de huisarts gaan zonder dat je ouders het weten. Het is echt beter als je stopt met het gebruiken van drugs en ik weet zeker dat jij later dan ook inziet dat het is een goede keuze is. Ik weet het niet zeker, maar misschien kan je ook naar een psycholoog gaan zonder dat je ouders dit weten om met hem of haar hier over te praten.

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nee dat is juist het punt ik wil wel blijven gebruiken maar ben bang als ik iets zeg dat ik dan niks meer mag of naar een kliniek word gebracht

Misschien kan je naar de huisarts gaan zonder dat je ouders het weten. Het is echt beter als je stopt met het gebruiken van drugs en ik weet zeker dat jij later dan ook inziet dat het is een goede keuze is. Ik weet het niet zeker, maar misschien kan je ook naar een psycholoog gaan zonder dat je ouders dit weten om met hem of haar hier over te praten.

Ik zal nooit meer naar een psycholoog gaan heb daar niet de beste ervaringen mee had sinds dat ik me kan herinneren al therapie t begon met de scheiding op m’n 3e en daarna telkens meer maar ben half jaar geleden gestopt want ik kon het gewoon niet meer en alles komt bij m’n ouders terecht dus vertrouwen zit er ook niet echt in

Reageer