anders behandeld om lichaam

  • 6 June 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Hoi

ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb grotere borsten dan andere meisjes bij mij op school. Ik heb cup E/F en hun allemaal a of b. Ik merk heel vaak dat als ik gewoon een hempje of een strakker shirt aan heb wat hun ook dragen dat er anders naar mij gekeken word.  Docenten of leeftijdsgenoten vinden me “te bloot gekleed” terwijl als mijn vrienden precies dat aan hebben er niks aan de hand is. Ik krijg vaak te horen “dat jij dat aan durft te doen” of “zou je dat wel aandoen”.

zijn er meer mensen die hier last van hebben?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Lijkt me naar zeg. Niks van aantrekken, jij kan er niks aan doen dat je grotere borsten hebt dan jou leeftijdsgenoten. Je kan op school in gesprek gaan als jou docenten hier een probleem van maken.

Heyy
 

Wat vervelen zeg..

 

Het beste wat je kan doen is je er niks van aan trekken. Jij kan er inderdaad niks aan doen dat  je grotere borsten hebt dan je klasgenoten. De een ontwikkelt zich nou eenmaal eerder dan de ander. Je kan zoals hierboven mij ook al word gezegd met je school in gesprek gaan als je docenten hier echt een probleem van maken.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 3
Badge +1

@Anoniem200720072007 

Probeer er niks van aan te trekken! Als het zo dat meerde mensen ze draagt, dan kun jij ze toch ook gewoon dragen? Probeer er geen punt van te maken, maar ik begrijp wel heel goed dat het moeilijk is. Als dit zo blijft, kun je evt met mensen gaan praten daarover. Met je mentor/vrienden om te vragen wat je er mee aan moet  of misschien komen zij met een goeie tip…

Sterkte meis!:kiss:

liefs @chocolatelover 

Reageer