Vraag

Alles doet pijn


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Gister was er een feest en we zijn wakker gebleven tot 03:00. Ik ben net wakker geworden en mijn hele lichaam doet pijn. Het doet al pijn om dit te typen! Wat kan ik doen? Ik kan gewoon niet bewegen.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Door de pijn heen gaan dan gaat het hopelijk beter. En misschien een paracetamol. Ik ben gisteren op mijn stuitje gevallen en kan nauwelijks lopen aargh.

Beterschaps wensjes van mij.

Wilhelmavemela.

Beterschap allebei. 

Als je echt veel pijn hebt kan je inderdaad een paracetamol nemen maar misschien voel je je ook al beter als je ff een rondje loopt en een goed ontbijtje voor jezelf maakt.

Reputatie 7
Badge +19

Hoe gaat het er nu mee?

Met mij goed ik kan weer dansen op muziek;) al doet het nog wel pijn.

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela het gaat goed. Fijn voor jou!

Reputatie 7
Badge +19

Top no pain for US!;)

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Gaat het nu ??? Beterschap @J8j8 (Gaat het beter ???) @wilhelmavemela  @Boaz12  

Als je echt niet kan bewegen zonder pijn. Zou ik de huisarts bellen, want het klinkt best erg . 

 

Emma

Met mij gaat het eerder slechter dan beter helaas. Maar gelukkig gaat het wel beter met jullie @wilhelmavemela en @Boaz12 :)

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  aahw wat vervelend voor je :(  knuf en heel veel beterschap hoor ! XxxxX

Groetjes liefs Julian X 

Beterschap lieve @J8j8  knap maar snel weer op ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 Beterschaps en hugs.

@Emmalove04 Het gaat beter maar dingen doen zoals gaan liggen gaan bukken gaan opstaan doen nog beetje zeer maar als ik iemand anders een advies geef over door de pijn heen gaan moet ik het zelf ook op volgen.

Wilhelmavemela.

Bedankt allemaal!

Als je pijn hebt moet je wel oppassen dat je je lichaam niet overbelast. Bewegen is meestal wel goed maar bij teveel belasting kan je dingen erger maken dus hun je lichaam ook tijd om te herstellen.

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de tip zal ik opletten!

Wilhelmavemela.

Reageer