Vraag

Alcohol slecht 14 jaar?

  • 3 January 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Halloo allemaal,
Ik ben een meisje van 14 jaar en drink best vaak alcohol (niet dat K erg aangeschoten of dronken ben) maar ik kan best goed tegen alcohol dusja. Maar ik had n vraag of het echt slecht is dat ik best veel drink. En opzicht wil ik wel n keer aangeschoten zijn maar K kan echt goed tegen alcohol dus het is er nog niet van gekomen Hahaha en dan had ik mog een vraagje... ik weet niet hoe ik het tegen Mn moeder moet zeggen dat ik drink. Alvast bedankt!

4 reacties

Ik dacht ook dat ik goed tegen alcohol kon , totdat ik ook een keer dronken wilde worden , ik heb toen zo veel gedronken dat ik in een ambulance terecht kwam nu zeg ik niet dat jou dit ook overkomt maar je moet echt oppassen. Wat betreft je moeder vertellen moet je het zelf weten maar dat ligt er echt aan hoe ze er over denkt. Bij mij thuis is het echt not done so ik had het nooit uit mezelf verteld. hoop dat je hier wat aan hebt en pas please op met drank en dan al helemaal sterke drank!
Heeeel erg bedankt! Ik ga nu zeker ff beter opletten met wat ik allemaal drink!
ik raad je aan om ermee te stoppen je hersenen worden aangetast ik kende iemand van 14 die ook dacht ik kan het wel aan en die wel een keer dronken wou worden maar dat heeft hij nooit meer na kunnen vertellen en daarom wil ik je echt zeggen dat je oprecht moet oppassen want je hersenen gaan eraan en alcohol kan gewoon je leven verpesten en ik wil dit bij jou voorkomen door dit te vertellen...
Hey,

Ik wil niet stom doen maar het is niet heel goed voor je. Onder de 18 jaar zijn je hersenen namelijk nog aan het groeien en alcohol heeft daar een hele slechte invloed op. Je geheugen groeit bv minder of andere delen van je hersenen en het heeft ook op je verder gezondheid geen hele positieve invloed. Ook al drink je niet zoveel....

Sorry, geen hele positieve reactie, maar ik hoop dat je er wat aan hebt...

Helpless

Reageer