Vraag

alcohol drinken

  • 22 February 2020
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! 
binnenkort ga ik afspreken met vrienden. Ik ben dan samen met 3 meisjes en 4 jongens. We gaan alcohol drinken, ik wil dit maar heb het nog niet super vaak gedaan. In totaal is er 2 liter Malibu, 25 flugel en 20 flesjes jillz. Iemand tips hoe ik er voorzichtig mee kan omgaan? Ik weet dat ik eigenlijk te jong ben maar wil het toch heel graag. 


4 reacties

Hoi

 

Als jullie besluiten om te drinken, is het nuttig om voor het drinken een goede maaltijd binnen te hebben. Pasta is hier ideaal voor. Ook drink je tussen het drinken van alcohol door best regelmatig water. Aangezien je vrij onervaren lijkt op het gebied van alcohol, zou ik het qua drinken rustig aan doen. Houd het gerust bij de lichtere alcohol, en drink met mate. 

 

Kan je, na het avondje drinken, bij iemand blijven overnachten? Onder invloed naar huis reizen lijkt me geen goed plan. Verstandig zou zijn om te regelen dat je bij een vriend(in) kan overnachten, liefst in groep, zodat jullie allemaal voor elkaar uit kunnen kijken. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Als jullie besluiten om te drinken, is het nuttig om voor het drinken een goede maaltijd binnen te hebben. Pasta is hier ideaal voor. Ook drink je tussen het drinken van alcohol door best regelmatig water. Aangezien je vrij onervaren lijkt op het gebied van alcohol, zou ik het qua drinken rustig aan doen. Houd het gerust bij de lichtere alcohol, en drink met mate. 

 

Kan je, na het avondje drinken, bij iemand blijven overnachten? Onder invloed naar huis reizen lijkt me geen goed plan. Verstandig zou zijn om te regelen dat je bij een vriend(in) kan overnachten, liefst in groep, zodat jullie allemaal voor elkaar uit kunnen kijken. 

 

Gr. Kenshin

Hoi Kenshin!

we blijven overnachten bij die vriend met zijn 4en. Er is sowieso een meisje, mijn beste vriendin, die nuchter blijft. Dankjewel voor de tips! 

Hallo Anoniemmeisje_ :)

Ik denk niet dat je zit te wachten op mijn advies maar ik zeg het alsnog even voor de zekerheid: Ik neem aan dat je minderjarig bent en dan is het niet verstandig om te drinken aangezien het de ontwikkeling kan aantasten. Blijft er ook 1 iemand nuchter voor het geval dat er iets gebeurd dat diegene tenminste iets kan vertellen (Zoals als jullie een ravage aanrichten en de politie komt) (Ik zeg niet dat dat gebeurd maar je kunt beter safe spelen). 

-Dr8gon99

Heyo,

Goed eten voor je gaat drinken doet echt wonderen.

Je kan rustig aan doen qua drinken door bijvoorbeeld rustig te drinken waardoor het glas langer vol blijft, en je niet hoeft bij te vullen. Ook kun je als je je zelf al een beetje kent op drinkgebied een grens stellen. Bijvoorbeeld na 3 glazen stop ik. Ik denk dat je vrienden dat heus wel zullen begrijpen.

En dronken zijn, of worden is voor niemand leuk.  Dus wordt dat ook niet. Ook al zullen je vrienden aandringen om nog 1 glaasje te drinken doe het niet. Genoeg is genoeg.

 

See ya!

Spookyzx.

Reageer