Vraag

Al lang niet meer ongesteld

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Hi, ik ben een meisje van 13 en ben vorig jaar, de laatste week van de zomervakantie voor het eerst ongesteld geworden. Dat is best lang geleden. Maar daarna ben ik eigenlijk nooit meer echt ongesteld geweest…

Ik heb af en toe wel die erge buikkrampen, maar dan word ik uiteindelijk toch niet ongesteld!

Is dit heel raar en moet ik misschien naar de dokter ofzo??

Ik heb wel gewoon normale afscheiding…

Hebben jullie misschien tips en wat moet ik doen?? Alvast bedankt!! Ik maak me namelijk best veel zorgen!! Xx


4 reacties

Hey,

Ik heb weleens van mijn moeder gehoord dat nadat je de eerste keer ongesteld bent geweest het soms zomaar een aantal maanden weg kan blijven. Het is vanaf je eerste keer namelijk nog niet regelmatig. 

Als je je toch wat zorgen maakt kan je denk ik beter je moeder om raad vragen en naar de huisarts gaan. Zij weten vast wel wat er aan de hand is.

Badge

Hey,

Ik heb weleens van mijn moeder gehoord dat nadat je de eerste keer ongesteld bent geweest het soms zomaar een aantal maanden weg kan blijven. Het is vanaf je eerste keer namelijk nog niet regelmatig. 

Als je je toch wat zorgen maakt kan je denk ik beter je moeder om raad vragen en naar de huisarts gaan. Zij weten vast wel wat er aan de hand is.

Ja, mijn moeder zei dat t niet zo erg was, maar ik maak me best zorgen want t is al langer dan een half jaar geleden.. Xx

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Ik heb weleens van mijn moeder gehoord dat nadat je de eerste keer ongesteld bent geweest het soms zomaar een aantal maanden weg kan blijven. Het is vanaf je eerste keer namelijk nog niet regelmatig. 

Als je je toch wat zorgen maakt kan je denk ik beter je moeder om raad vragen en naar de huisarts gaan. Zij weten vast wel wat er aan de hand is.

Ja, mijn moeder zei dat t niet zo erg was, maar ik maak me best zorgen want t is al langer dan een half jaar geleden.. Xx

Hey het is niet erg , mijn moeder was eerst twee maanden ongesteld en daarna 1jaar lang niet ! (Voor de eerst keer dan ) 

Badge

Hey,

Ik heb weleens van mijn moeder gehoord dat nadat je de eerste keer ongesteld bent geweest het soms zomaar een aantal maanden weg kan blijven. Het is vanaf je eerste keer namelijk nog niet regelmatig. 

Als je je toch wat zorgen maakt kan je denk ik beter je moeder om raad vragen en naar de huisarts gaan. Zij weten vast wel wat er aan de hand is.

Ja, mijn moeder zei dat t niet zo erg was, maar ik maak me best zorgen want t is al langer dan een half jaar geleden.. Xx

Hey het is niet erg , mijn moeder was eerst twee maanden ongesteld en daarna 1jaar lang niet ! (Voor de eerst keer dan ) 

Oke bedankt!!!😉 Xx

Reageer