Vraag

afvallen zonder eetbuien

  • 17 November 2023
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben iets zwaarder dan ik zou willen en daarom wil ik afvallen, maar ik heb dan steeds veel zin in eten, ik weet niet of het echt eetbuien zijn maar bijvoorbeeld:

2 bakjes yoghurt met muesli, ietsvan 250 gram chocopasta, een half pak vlokken, een klein beetje stroop, 10 lepels suiker, een pakje solday ligas ik weet niet wat het precies zijn en 3 soepstengels

Wat kan ik hier tegen doen? En hoe kan ik zorgen dat ik hier geen last van krijg maar wel afvallen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zo te zien op je profiel ben je 13.

Het is absoluut niet slim om op deze leeftijd af te vallen ZONDER begeleiding, je bent namelijk nog in de groei en heb je de juiste & beste voedingsstoffen nodig.

Ik weet niet of je echt overgewicht bent, zo nee.. probeer deze producten die je hebt opgenoemd dan te vermijden (je hoeft niet helemaal te stoppen), als je honger hebt, eet dan wat gezonds (zoals een boterham) totdat je vol zit. Zo eet je niet teveel en niet te weinig.

Ik ben een jongen van 14 en heb ook vaak honger (wss groeispurt), meestal eet ik (gezond) totdat ik vol zit. Zo val ik niet af en kom ik niet aan.

Reputatie 5
Badge +1

het klinkt misschien raar maar ik kan niet zomaar stoppen met alles, ik heb een eetprobleem en 'gezond eten tot je vol zit' werkt ook niet want op zon moment heb ik geen controle meer en stopt de honger niet nadat ik eet

Badge

heyyyyy

ik zou eerst beginnen met de soepstengels niet te eten.

scheelt weer een beetje 😘

veel successs girllll 💅💅💅💅

Reputatie 2
Badge

Heyy probeer vooral niet te gaan dieten want dat maakt het alleen maar erger. Luister naar je lichaam en eet veel tijdens ontbijt lunch en avondeten. voor mij werkt het om langzaam te eten. `als je echt wilt afvallen kan je misschien workouts doen? want dieten zorgt juist dat je extra veel eetbuien krijgt

Reageer