Vraag

afvallen zonder dat ouders het weten

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hey hallo

 

ik ben altijd dun geweest en had een gezond gewicht maar sinds corona ben ik veel bijgekomen.

toen corona net begon woog ik 38kg en was toen10 of 11 ofzo maar nu weeg ik bijna 50kg en zie wel wat verdikking in men buik

dus hoe word ik dunner en weeg ik minder(wil 5 kg afvallen ofzo) en het moet gebeuren zodat men ouders het niet merken

 

groetjes annoniemptje

😍


3 reacties

De belangrijkste is toch wel minder calorieën binnen te krijgen dan je verbrandt. Verder kan je proberen minder te snoepen als je dit al veel doet en te sporten. Er zijn genoeg oefening te vinden die je gewoon thuis op je kamer kan doen.

Reputatie 2
Badge +1

Heyhey, 

het sneller afvallen: meer sporten 

zorg er ook voor dat je niet te veel tussendoor eet en niet te veel snoept, je kan op YouTube work-out videos vinden dat je in je kamer kan doen 

Ga wel gezond afvallen!!

groetjes,

Reputatie 3
Badge +1

Hi,

Je bent mooi zoals je bent en je hoeft echt niet af te vallen. Als je dat alsnog wil kan je het natuurlijk doen maar je moet ervoor zorgen dat je nog wel gelukkig blijft. want je kan wel gaan stoppen met snoepen maar ik wordt zelf altijd vrolijk van snoepen. Blijf altijd luisteren naar wat je lichaam zegt, want als je lichaam zegt dat het eten nodig heeft moet je wel blijven eten.

Groetjes!

Reageer