Vraag

Afvallen/op gewicht blijven


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik weeg rond de 55 kilo. Een hele lange tijd was ik rond de 53 kilo. Ik vind mijzelf nu niet echt te zwaar ofzo, maar ik wil het liefst tussen de 50 en 53 kilo wegen.  Heeft iemand tips om een paar kilo af te vallen en rond dat gewicht te blijven?

Beauuutje

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoii

veel wandelen en water drinken! ik zou bij alles waar je voor kunt lopen, lopen. bijv als iemand vraagt of je mee gaat wandelen ofzo of wanneer er boodschappen gedaan moeten worden je gaat wandelen.

je moet in ieder geval iets doen waarvan jij weet dat je het kunt vol houden. dus niet vieze shakes, veel naar de sportschool etc.

 

xx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi beauuuutje! 

Ik denk dat jij niet hoeft af te vallen, ik zag dat jij 17 jaar was en dan is 55 kg een goed gewicht! Zie je in je uiterlijk ook dat je een beetje stevig bent? Dan kun je misschien gaan sporten ( ik raad je zwemmen aan, word je heel sterk van!) Vind je het niet leuk of is er een andere reden waarom je niet kan sporten, dan kun je zie de tip van kumpgoe.  

Je hoeft trouwens niet overdreven te gaan sporten éen of twee keer per week is genoeg.

Bye bye

Reageer