Vraag

afvallen meisjes op verantwoorde manier

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy, heeft iemand tips om af te vallen? 

En wat is jouw ervaring hiermee Of geweest?  Ik zou graag een zandloop figuur willen:) Maar ik wil dit op een verantwoorde manier doen!!!

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hii!

Ik ben totaal geen expert in afvallen en heb er eigenlijk geen ervaring mee, maar wou graag deze link hieronder even met je delen want misschien heb je daar wat aan! Ik hoop dat er nog anderen gaan reageren met meer ervaring dan ik! :)

https://nl.wikihow.com/Afvallen

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +13

Ik raad je de "90 day challenge app" aan . Het is een app die gratis is en YouTuber Browny heeft hem gemaakt. Lijkt me wel vertrouwd want ze hebben 5 miljoen abonnees 

Badge

Gewoon sporten en minder eten :)

Reputatie 1
Badge

Hallo girlie, ik ga een tijdje zelf naar de sportsschool, je kan dan als je wilt afvallen;

  • veel cardio doen 
  • veel water drinken

Door water mindert je dorst en honger (betekent niet dat je niks meer moet eten) maar helpt het vermijden van snacken.

 

ook helpt:

  • voedingsplan 

die kan gebaseerd zijn op: 

  • spieropbouw (dat betekent dat je spieren kapot gaan om ze sterker op te bouwen (bijv veel proteine). Dat zorgt ook voor een zandloper figuur voorname bij de glutes en bovenbenen als je die traint.
  • afvallen (zo veel mogelijk koolhydraten etc maar minder vet) denk aan salades, avocado etc.

Ook zijn powersmoothies een aanrader om af te vallen.

Reageer