Skip to main content
Vraag

Afvallen, maar waar begin je?

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 143 reacties

Hee, ik wil graag afvallen en wat dunner zijn. Ik ben 16 jaar en 1,63 en 69 kilo dus te dik vind ik zelf. 

Ik zit sinds  een tijdje op Hiphop en dans 1x in de week en  daarnaast loop ik veel. En ik heb een app (iphone) die conditie heet. Maar ik heb niet het idee dat ik afval.  (Ik wil er wel bij zeggen dat ik dit op een goede manier wil afvallen.)

Hebben jullie tips? of een ervaring met afvallen. 

Groetjes F 

2 reacties

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Afvallen gebeurt niet snel, meestal is er een lang proces die plaatsvindt. Ook moet je goed op je eten letten, als je meer kaloriën binnenkrijgt dan verbrandt, gaat afvallen niet helpen. 

Ik heb niet veel advies maar je kan ChatGPT vragen om een train- of workout schema te maken voor je, misschien kan dat nuttig zijn :)

Nog suc6 met afvallen!

Groetjesss

Mico
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Hi schat,
Nee, je gaat niet afvallen. Ik weet dat je door een pittige fase in je leven gaat, maar niet doen. Jij bent beter dan dit! Je hoeft jezelf niet te veranderen voor anderen, okay? Stay strong :3
Bye :)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen