Vraag

Afvallen

  • 4 May 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Hi,

Mijn naam is Evi123 en ik ben 15 jaar oud. Ik heb autisme en depressie en ik ben dus veel te zwaar geworden door mijn binge eating disorder en door medicijnen. Ik heb morbide obesitas (Lengte: 1,55 Gewicht: 110 Kilo) en ik moet echt gaan afvallen want ik schaam me zo erg en het kan niet langer zo door gaan.  Ik heb al zo veel dingen geprobeerd maar het lukt mij echt niet, ik hou het 2 weken vol en dan is mijn motivatie compleet verdwenen en stoppen met eten lukt niet, het is zo moeilijk. Heeft iemand tips om af te vallen, motivatie te behouden en een constant honger gevoel weg te krijgen? Alvast bedankt. Liefs Evi123


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Ik weet een app van 2 Nederlandse YouTubers in het engels de "90 day challenge app" . Heb niet geprobeerd maar kijk maar of het wat is

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi. Zelf be. Ik ook aan het afvallen van 95kg wil ik naar 75. Keto dieet is mijn beste keus geweest. Dit betekend dat je weinig koolhydraten eet en iets meer vetten en proteine. Koolhydraten zitten in bijv.. fruit, brood, pasta, rijst, snoep etc.. dit vermeid ik. Ik probeer rond de 50g koolhydraten per dag te eten. Beste is tussen de 50 en 70 voor jou. Ik val hiermee 300gr per dag af ongeveer. Ben nu 2 weken bezig en al 6 kg afgevallen. Het is af en toe echt k*t maar als je aan het eindresultaat denkt is het te doen.

 

als je vragen hebt hoor ik het,

 

groetjes

Reputatie 5
Badge +3

Hoi. Zelf be. Ik ook aan het afvallen van 95kg wil ik naar 75. Keto dieet is mijn beste keus geweest. Dit betekend dat je weinig koolhydraten eet en iets meer vetten en proteine. Koolhydraten zitten in bijv.. fruit, brood, pasta, rijst, snoep etc.. dit vermeid ik. Ik probeer rond de 50g koolhydraten per dag te eten. Beste is tussen de 50 en 70 voor jou. Ik val hiermee 300gr per dag af ongeveer. Ben nu 2 weken bezig en al 6 kg afgevallen. Het is af en toe echt k*t maar als je aan het eindresultaat denkt is het te doen.

 

als je vragen hebt hoor ik het,

 

groetjes

Note: kijk wel even of dit kan door je medicatie. Want koolhydraat arm dieet is een betere keuze. Dit is 50 tot 70 gram per dag. En natuurlijk helpt bewegen ook

Reageer