Vraag

afvallen

  • 12 January 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey heyy,

zoals ik al in een eerder topic had gezegd wil ik dus heel graag afvallen, en dat is me ook wel gelukt maar na een tijdje kreeg ik ineens alles dubbel zoveel terug en was ik ineens 8 kilo zwaarder ofzo, zijn er nog meer mensen die hier last van hebben en hoe gaan jullie hier mee om? ik voel me nu echt heel slecht want op dit moment is mijn enige wens gewoon om af te vallen ik vind mezelf zo lelijk maar het lukt niet meer om meer dan 3 kilo af te vallen ik blijf de hele tijd hangen op hetzelfde gewicht..

iemand tips?

xx


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ga niet zomaar zonder begeleiding afvallen, dat is slecht als je nog in de groei bent. Je hebt namelijk wel genoeg energie nodig om te groeien

Neem contact op met een diëtist of huisarts als je wilt afvallen.

Succes!

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat kut voor je :(

Ik zal je graag willen helpen, maar dat kan niet want we mogen hier volgensmij geen tips geven die je mogelijk negatief kunnen beïnvloeden. Anders had ik t denk k ook nie gedaan maar als je echt wil afvallen zal ik het gwn met je ouders overleggen en dat gewoon veilig afvallen en dat je dr zegmaar nie in doorschiet ofzo. Bijvoorbeeld een goede balans met gezond en ongezond eten en bewegen enzo, maar ook niet te weinig of te veel. T kan lastig zijn om een goede balans te vinden, dus je kunt miss idd zoals @ItzJustin  al zei naar een diëtiste gaan voor hulp enzo.

Xx

Reageer