Vraag

afvallen

  • 23 July 2020
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi forum mensen.

ik  ik ben bezig met afvallen.  ik ben niet onzeker. eerst at ik altijd frikandel broodje. ik was 52 kilo ik heb overgewicht. ik ben nu 48 kilo en ben 1,52 cm. ik ben nog een beetje aan het afvallen. ik ziet niet op een sport. we hebben echt te weinig geld er voor. ik fiets en probeer sportiever te doen. alleen er is een probleem. ik lus niet echt groente en fruit. hebben jullie tips. (ik lus alleen groenen druiven) hebben jullie een goedkope sport?

gv kitten lover.


8 reacties

Hardlopen is vrijwel kosteloos, kan heel chill zijn. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een app downloaden met home workouts. Gewoon wat oefeningen die je zonder apparatuur kan doen.

Is er ook niet een potje voor sport en dergelijke bij je gemeente waar jullie voor in aanmerking komen. Volgens zijn die er wel voor gezinnen die het niet  zo breed hebben. Een klasgenoot van mij krijgt bijvoorbeeld geld van de gemeente om zijn abonnement op de sportschool mee te betalen. Kijk hier maar eens.

Maar ik heb even je BMI (body mass index) gecheckt. Je bent echt niet te zwaar ofzo, je hebt een prima gewicht, dus je hoeft echt niet per se af te vallen. Maar sportief bezig zijn is nooit verkeerd natuurlijk.

 

Suc6 ermee.

Groetjess

Hoi @kitten.lover ,

Sporten is maar een klein onderdeel van gezond leven, voedsel is het aller belangrijkste, groenten en fruit zijn nou eenmaal essentieel. Is er echt niets wat je lekker vind, geroosterde groenten zijn mijn favoriet!

Hallo,

Na mijn mening hoef je helemaal niet af te vallen. Als je het toch wil raad ik je aan wat meer te bewegen bijv. af en toe een wandeling maken. Ik vond groente vroeger nooit lekker, ik heb het echt moeten leren eten. Ook al vind je het niet lekker probeer er gewoon door heen te komen.

Reputatie 1
Badge

 

Hallo,

Na mijn mening hoef je helemaal niet af te vallen. Als je het toch wil raad ik je aan wat meer te bewegen bijv. af en toe een wandeling maken. Ik vond groente vroeger nooit lekker, ik heb het echt moeten leren eten. Ook al vind je het niet lekker probeer er gewoon door heen te komen.

Ik snap het en ik. En niet extreem dik ofzo dus ik ben er al anders over gaan na denken en ik ben tot iets gekomen en ben nietmeer onzeker

 

Reputatie 1
Badge

Hardlopen is vrijwel kosteloos, kan heel chill zijn. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een app downloaden met home workouts. Gewoon wat oefeningen die je zonder apparatuur kan doen.

Is er ook niet een potje voor sport en dergelijke bij je gemeente waar jullie voor in aanmerking komen. Volgens zijn die er wel voor gezinnen die het niet  zo breed hebben. Een klasgenoot van mij krijgt bijvoorbeeld geld van de gemeente om zijn abonnement op de sportschool mee te betalen. Kijk hier maar eens.

Maar ik heb even je BMI (body mass index) gecheckt. Je bent echt niet te zwaar ofzo, je hebt een prima gewicht, dus je hoeft echt niet per se af te vallen. Maar sportief bezig zijn is nooit verkeerd natuurlijk.

 

Suc6 ermee.

Groetjess

Ik heb zelf ook mijn bmi geckeckt en het valt mee, maar ik ben er achter gekomen dat ik eigelijk 52,1 ofzo weeg en dan ben ik wel een beetje te zwaar voor mijn leeftijd. (1  0) 

@kitten.lover Ook met 52 kg zit je op prima gewicht. Ik wist niet hoe oud je bent dus ik heb gewoon maar wat ingevuld (geslacht en leeftijd maken eigenlijk helemaal niet uit. Gaat om gewicht per lengte. Verander de leeftijd en geslacht maar eens, er gebeurt niks.) Jou gewicht past prima bij je lengte. Dus je hoeft echt niet per se af te vallen. Maar zoals ik al zei, sportief bezig zijn kan nooit geen kwaad.

Zijn er trouwens nog jeugdfondsen in jouw omgeving of heb je daar nog niet naar gekeken?

 

Groetjess:kissing_heart:

Reputatie 1
Badge

De leeftijd is 4 jaar te hoog als je het goed invult staat ie op oranje

 

Ja, i know. Maar zoals je kunt zien, blijft het getal hetzelfde, die 22,5 staat gewoon voor gezond gewicht. Maar volgens mij heeft bmi helemaal niks met leeftijd te maken omdat het alleen maar de verhouding weergeeft tussen lengte en gewicht.

Reageer