Afvallen

  • 20 April 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoihoi,

Ik wil graag afvallen, ik ben een meisje van 15, 1.77 en 73 kilo.

Als je het berekent is het gewoon gezond en alles maar mijn lichaam doseert het niet goed ofzo. Ik heb dus een best aanwezige buik en die wil ik er eigenlijk wel vanaf, alleen ik wil niet ineens andere dingen gaan eten enzo omdat mijn moeder dan kan gaan denken dat ik anorexia heb ofzo en dat wil ik totaal niet en dat is niet aan de hand bij mij. Ik hou wel heel erg van snacken en nu in quarantaine gaat dat ook niet veel beter en nu heb ik ook geen sport meer enzo. Hoe kan ik het best afvallen zonder dat mijn moeder erachter komt.

NOGMAALS: ik heb geen anorexia of een eetprobleem, ik wil gewoon van mijn vetjes af omdat ik langzaam niet meer in broeken enzo pas en dat is niet fijn, ik voel me er ook gewoon vies bij en ik wil me fijn voelen in mijn lichaam. 

DUS: als je me eraf wilt praten moet je het maar bij iemand anders doen want ik heb geen zin in allemaal moederfiguren, geef mij gewoon tips hoe ik van mijn vetjes afkom zonder dieet 

groetjess


1 reactie

Hey je kan het met een app doen sommige zijn gratis maar voor sommige moet je betalen ik zou geen ongezonde snacks eten wat ik in een video heb gezien Is dat je één dag in de week alles mag eten wat je wilt dus dat is op een vaste dag bijvoorbeeld vrijdag ofso je kan ook gaan hardlopen of workouts op YouTube kijken 

Reageer