Vraag

Afvallen

  • 11 April 2020
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal!

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen, ik ben te dik. Ik vind het zelf dus ook en wil nu af gaan vallen, maar in deze corona crisis word ik alleen maar dikker…

Ik ben 1.65 en 63.5 kilo mijn bmi is 23.5, niet goed dus… Ik ga met mijn 15 jaar niet veel meer groeien… Hoe kan ik goed op dieet zodat mijn moeder er niks van merkt? Ik wil graag 54 kilo gaan wegen! Alvast bedankt!

Wat ik op een dag eet:

Ontbijt: 2 broodjes met beleg en een fruitschaaltje

Snack

Snack

Middageten: 3 boterhammen

Snack

Avondeten

Snack

Ik doe nu al aan kotsen en aan avondeten weigeren.. HELP!

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Aller eerst stop met kotsen en avond eten weigeren dat is niet de juiste manier

als je echt wel afvallen moet je gewoon sporten bijv hardlopen (kweenie of dat mag van je oudsrs door corona) maar je kan ook bijv in je tuin gewoon een workout op youtube volgen en beside

En voor een eet ritme zou ik gewoon sochtens 1 of twee broodjes zonder zoetigheid of eentje met en eentje zonder bakje fruit is een goed iniatief rond 10 uur tussendoortje dus bijv en muesli reep of zoiets en lunchen en avond eten en je kwa drinken zou ik overdag gewoon water drinken in ieder geval geen cola of andere frisdranken 

 

en je moeder zou het vast niet erg vinden als je wilt afvallen dus bespreek het met haar en maak ook een doel waar je naartoe wilt werken en een motivatie is nodig

denk er goed over na en nog suc6!!

 

Reputatie 2
Badge +1

Aller eerst stop met kotsen en avond eten weigeren dat is niet de juiste manier

als je echt wel afvallen moet je gewoon sporten bijv hardlopen (kweenie of dat mag van je oudsrs door corona) maar je kan ook bijv in je tuin gewoon een workout op youtube volgen en beside

En voor een eet ritme zou ik gewoon sochtens 1 of twee broodjes zonder zoetigheid of eentje met en eentje zonder bakje fruit is een goed iniatief rond 10 uur tussendoortje dus bijv en muesli reep of zoiets en lunchen en avond eten en je kwa drinken zou ik overdag gewoon water drinken in ieder geval geen cola of andere frisdranken 

 

en je moeder zou het vast niet erg vinden als je wilt afvallen dus bespreek het met haar en maak ook een doel waar je naartoe wilt werken en een motivatie is nodig

denk er goed over na en nog suc6!!

 


Mijn moeder vind t niet okey omdat mn zus anorexia heeft gehad… 

met dat kotsen kan ik dus niet stoppen, het is gewenning geworden…. Help!

 

Reputatie 2
Badge

Maar als je het met je moeder bespreekt dan weet ze dat je geen ano hebt en straks betrapt ze je op het kotsen dat denkt ze dat je het juist hebt en stoppen met dat kotsen 

Ik heb ook het gevoel dat je heel onzeker bent is niet nodig je bent mooi zoals je bent 

Reputatie 3
Badge +2

 

Mijn moeder vind t niet okey omdat mn zus anorexia heeft gehad… 

met dat kotsen kan ik dus niet stoppen, het is gewenning geworden…. Help!

 

 

Hey ik doe dat ook en ik weet dat het niet goed is . Het is moeilijk te stoppen hoe vaak doe je het ? Probeer langzaam te verminderen 

Reputatie 2
Badge +1

 

Mijn moeder vind t niet okey omdat mn zus anorexia heeft gehad… 

met dat kotsen kan ik dus niet stoppen, het is gewenning geworden…. Help!

 

 

Hey ik doe dat ook en ik weet dat het niet goed is . Het is moeilijk te stoppen hoe vaak doe je het ? Probeer langzaam te verminderen 


Ik doe het na elke keer eten… 

 

Reageer