Hoii, ik heb dus best veel "eetbuien " . Wanneer ik me kut voel eet ik heel veel , de laatste tijd is dat altijd, daarom eet ik dus echt 4 keer per dag ofzo tussendoor allerlei koek chips en zoete dingen. Ik zit hier erg mee omdat ik het zelf ook niet wil en ik mezelf ook echt dik vind. Weet dat ik gezond gewicht heb maar toch... (172 cm en 50.6 kg). Mijn ouders zeggen ook steeds van: vreetzak enzo, maar niet op een grappige manier zegmaar . Nou vroeg ik me af, heeft iemand tips om deze "verslaving" te stoppen en om snel af te vallen . (Vinger in me keel dat lukt niet :(
Ik hoop dat jullie antwoorden ♡
Xx anoniem
hoi
ik ga je geen tips geven om af te vallen want in principe heb je een goeie gezonde verhouding, als je je zelf te dik vind hoeft dit niet perse te komen omdat je dik bent maar het kan ook komen omdat je een brede bou hebd.
ik herken mezelf heel erg in de eet buien ik ben 13 en ik merk dat ik ook sneller aankom nu ik uitgegroeid ben, soms voel ik me hier ook onzeker over, je bent dus ook niet de enige.
je kan gaan sporten al is het maar een kwartiertje per dag als je opstaat of als je naar bed gaat dan val je niet alleen af maar kan je ook gewoon blijven eten wat je wilt en sporten is vaak ook gewoon leuk.
en onthoud verander jezelf nooit omdat iemand anders dat wilt en sluit beslissingen waar je zelf achter staat
xxx mij
Heyy, ik snap wat je bedoeld! ik zou gezond eten of dingen eten waar niet zoveel suiker in zit! Je hebt bijvoorbeeld siroop of snoepjes met minder suiker. Bewegen is ook belangrijk, zit je op een sport?
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen! Liefs, Naira193
Bedankt voor je reactie !
Ik probeer vanaf nu gezonder en minder te eten ♡. Ik zit op tennis , Maar dat is maar 1 keer in de week een uurtje . Ik fiets elke dag een half uur heen en terug naar school . Maar nu met corona enzo beweeg ik niet echt . (Soms wandelen een half uurtje). Helpt het om 3 keer in de week te gaan hardlopen en thuis elke dag een workout te doen van 15 min ? Xx anoniem