Aftrekken Broers

  • 19 April 2024
  • 6 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hee allemaal, oke ik ben een jongen van 14j en heb ook 2 broers 16 en 18. ik heb het nooit met hun over onderwerpen zoals aftrekken, sex enz. maar echt nooit. de oudste broer gaat al bijna uit huis, maar ik zie op deze site dat veel mensen dit soort dingen wel met hun broers bespreken en elkaars pik enz zien? kunnen jullie jullie ervaring hiermee delen.

en eigenlijk zou ik mn broers wel is naakt willen zien, hoe kan ik dat het best doen?

Groetjess JME


6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

 @Anoniemeboy27  Ten eertste is bloot bij ons thuis heel normaal. Ik heb een oudere broer en een jonger broertje. Toen ik op school voor het eerst hoorde over aftrekken heb ik het toen thuis op m’n kamer geprobeerd en deed maar wat toen plots m’n oudere broer binnen kwam hij heeft het toen bij mij voorgedaan. Zo ook bij mn jonger broertje hij vroeg aan mij wat aftrekken is en heb het toen bij hem voorgedaan. En ja omdat bloot bij ons normaal is douche ik ook soms met mn oudere broer maar meestal met mn jonger broertje. Ook als broertje of ik iets merken aan onze piemel of ballen dan laten we het zonder schaamte zien aan onze oudere broer of vader of moeder. Maar zo gaat het idd niet bij iedereen 

Reputatie 5
Badge +4

zoals @Rick123 al zei is het bij iedereen thuis verschillend de ene praat makkelijk over bloot zijn en zn lichaam de andere totaal niet, ik vind het persoonlijk raar als je er NIET over praat want iedere jongen heeft een piemel en twee ballen dus niets om je over te schamen zou je zeggen, hoe je het beste hun piemel kan zien denk ik gewoon het vragen dat lijkt me het beste

Reputatie 3
Badge

@Rick123 waaattt!!! dat zou echt mijn droom zijn ahah, ik en mijn familie zijn niet echt open qua dat soort dingen. en ik zou opzich het fijn vinden om gewoon naakt door mn huis te lopen, maar jaa.. dan zou ik echt als gek worden verklaard en kan hier ook niet echt met mijn ouders over praten, maar vertel verder over dat met je broers, trekken jullie samen af? vergelijken jullie? is ie groot? hoe oud etc hahah.

JME

Reputatie 6
Badge +4

@Rick123 waaattt!!! dat zou echt mijn droom zijn ahah, ik en mijn familie zijn niet echt open qua dat soort dingen. en ik zou opzich het fijn vinden om gewoon naakt door mn huis te lopen, maar jaa.. dan zou ik echt als gek worden verklaard en kan hier ook niet echt met mijn ouders over praten, maar vertel verder over dat met je broers, trekken jullie samen af? vergelijken jullie? is ie groot? hoe oud etc hahah.

JME

@Anoniemeboy27 ja dat is echt chill hier we slapen ook allemaal hier bloot. M’n oudere broer is bijna 18 en mn broertje is 10. Nadat m’n oudere broer me heeft leren aftrekken heeft hij het daarna misschien nog 2 a 3 x bij me gedaan maar alleen als ik er zelf om vroeg. Ik heb wel eens dat er 1 teelbal van me naar “boven” schiet en als m’n ouders niet thuis zijn ga ik naar hem toe zodat hij het weer goed kan doen ik durf dat nog niet. 
Met m’n broertje vergelijk ik wel eens ja maar die van hem is echt nog wel kleiner dan die van mij. En hij slaapt ook wel eens bij me zeker als het buiten stormt of onweert dan liggen we samen bloot lepeltje lepeltje. En soms liggen we andersom en dan leunt zijn slappe of stijve tegen mijn billen 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6: plaats geen illegale content.

Reputatie 3
Badge

@Rick123

Brooo Rick ik zweer jee, 

dit is lett mijn droom hahha, ik heb nooit naakt of iets met mn fam gedeeld, en k zou t best wel willen, want heb geen kleine ofz ahha..

ik hoor graag nog verhalen van anderen van anderen ofc

JME

 

Tekst aangepast door De kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details. Topics en reacties met als doel om opgewonden te worden, zijn niet toegestaan.

Reputatie 6
Badge +4

@Anoniemeboy27 

Ja dat geluk heb ik dan wel weer ik zie heel vaak jongens en meisjes naakt die ik wel en niet ken

Reageer