Vraag

Aftrekken als je ziek bent

  • 31 January 2022
  • 3 reacties
  • 4316 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Hallo allemaal, ik heb een vraag, als je ziek bent en je gaat aftrekken is dat dan goed of is dat gewoon dom? Ik heb namelijk corona op gelopen en ik krijg niet echt de drang om te gaan aftrekken en heb er eigenlijk geen zin in. Maar ik ben verkouden en op een website had ik gelezen dat aftrekken helpt tegen verkoudheid. maar dat weet ik niet zeker.

Wat moet ik doen?

 

Groet 


3 reacties

Mij lijkt het onzin dat aftrekken helpt tegen een verkoudheid, veel sites schrijven maar wat. Maar ik ben vaak juist geil als ik ziek ben, maar als je niet de drang heb om af te trekken of er geen zin in hebt, moet je het vooral niet doen. 

Reputatie 7
Badge +9

Vgm helpt aftrekken niet met verkoudheid en eig wat @Brammetje zegt, je hoeft alleen af te trekken als je daar zin in hebt. 

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Ik studeer een biologische richting en heb daar ook wat virologie bij gekregen. (wetenschap over virussen als verkoudheid en corona) En aftrekken heeft daar absoluut geen invloed op. Geen negatieve en vooral geen positieve. Je kan dus prima masturberen of seks hebben met een verkoudheid (indien je partner oké is met een besmetting)

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes!

Reageer