Skip to main content

Hey allemaal,

 

Ik heb een tijdje terug in Frankrijk afgesproken met een oudere man. Ik was daar op vakantie en zag op de snapchat kaart iemand die zn snapcode had geplaatst met een tekstje erbij. Ik voegde hem toe en het bleek dat hij vlakbij mijn camping woonde. Hij stuurde foto’s van z’n pik en ik deed dat ook. Na een paar dagen kwam hij op de camping en heb ik met hem afgesproken in het toiletgebouw. Daar heeft hij me in een douchecabine gepijpt en hebben we elkaar afgetrokken. Hij wou mij ook zoenen maar daar had ik geen behoefte aan omdat ik straight ben. We waren beide bang om betrapt te worden dus hebben niet gespoten enzo, later voelde ik me wel vies ofzo na wat ik gedaan had.

 

Wat vinden jullie hiervan? Is dit normaal?

Ik zou hier mee uitkijken! Als hij gewoon zijn locatie voor iedereen open heeft staan met een berichtje (ik weet niet wat voor tekst?) is er een kans dat hij dit vaker met kinderen doet. Dit is Nederland in ieder geval strafbaar, al weet ik niet hoe de regels in Frankrijk zijn. Als jij dit ook wil kan je het doen, maar kijk wel uit met wat hij wil, misschien wil hij wel meer terwijl jij dat niet wil. Hij is immers een volwassen man en je weet niet tot wat hij berijd is, want hij kan ook dingen tegen jou wil in gaan doen.

JoeJoe


Hoi @Robbie,

Dit is echt niet normaal en dit moet je niet vaker gaan doen! Dit is ook gevaarlijk en het is ook strafbaar. 

Groetjes, @Monkeyboy08 


Hoi!

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,


Britta van de Kindertelefoon

 


NIET DOEN, je weet wat er met dat Limburgs jongetje Gino is gebeurd dat kan ook bij jouw gebeuren 


Reageer