Skip to main content

Heyy, 

Ik heb dus nu ongeveer een jaartje afscheiding. Eerst was het echt heel weinig. Maar nu ruik je het dus soms ook. En mijn broek ruikt er soms ook naar. En volgensmij is het best normaal maar toch wil ik het even delen of jullie tips hebben wat ik er tegen kan doen want ik schaam me er voor. 

Liefsss van mij 

Hoi,

Ik gebruik zelf inlegkruisjes wanneer ik afscheiding heb. Die zorgen ervoor dat de afscheiding binnen je onderbroek blijft, en de geur daarvan dus ook.

Er bestaat ook geurneutraliserende maandverband, in het geval dat inlegkruisjes niet goed genoeg werken.

 


Hey, ik herken dit ook! Ik heb het zelf 1.5/2 jaar gehad totdat ik ongesteld werd. Soms gebruikte ik inlegkruisjes maar als je dat vaak doet heb je een grotere kans om incontinent te worden ( dat zegt mijn moeder tenminste). Ik dacht dat als ik ongesteld werd het juist minder zou worden maar het is juist erger. Ik denk dat iedereen dit heeft? En dat het normaal is maar het is natuurlijk heel irritant.

Wat ik soms wel eens doe dat misschien helpt is roldeo aan de binnenkant van mijn bovenbenen smeren. Dat houdt de geur nog een beetje tegen. En stel je hebt er heel erg veel last van dan is het misschien verstandig om voor de hygiëne je schaamhaar bij je vagina te scheren.

 

Succes

X


@Anoniem008 weet je of dat ook werkt met de deo van Loveli? 


Reageer