Vraag

afhankelijk aan luiers

  • 15 November 2022
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Badge

Ehm nou ja ik heb dus last van incontinentie de laatste jaren, maar dan kreeg ik het alleen maar tijdens stress momenten dus bijvoorbeeld een toetsweek waarbij ik veel te leren heb en nu krijg ik het dus ook wanneer ik me niet stress en ik schaam me er een beetje voor. Ik heb net als de meeste van jullie gym opschool en dan moet ik me omkleden met de rest van de jongens maar ik draag dus luiers, hoe kan ik dit verbergen. Ook overdag als ik uit huis ga of me homies komen langs wat kan ik dan dragen om de luier te verbergen. En hoe moet ik mezelf verschonen op school?


3 reacties

Badge

Ehm nou ja ik heb dus last van incontinentie de laatste jaren, maar dan kreeg ik het alleen maar tijdens stress momenten dus bijvoorbeeld een toetsweek waarbij ik veel te leren heb en nu krijg ik het dus ook wanneer ik me niet stress en ik schaam me er een beetje voor. Ik heb net als de meeste van jullie gym opschool en dan moet ik me omkleden met de rest van de jongens maar ik draag dus luiers, hoe kan ik dit verbergen. Ook overdag als ik uit huis ga of me homies komen langs wat kan ik dan dragen om de luier te verbergen. En hoe moet ik mezelf verschonen op school?

En weten jullie misschien goede luiers die veel kunnen absorberen en niet lekken en niet snel gaan stinken?

Reputatie 3
Badge +1

Ten eerste, is niet raar. Er zijn mega veel mensen die dit ook hebben. Heb het zelf niet, wel gehad. Als je met homies bedoelt vrienden (sorry ben een beetje een nerd, ken dat soort taal niet) zou ik het gewoon zeggen. Als het echt goede vrienden van je zijn en je zeker weet dat je ze kan vertrouwen, gewoon zeggen. En misschien kan je mijn topic checken met de naam : Vraagje voor mensen die luiers overdag (dus ook op school) dragen. Ben benieuwd naar jouw antwoord! Stuur even berichtje terug als het kan. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het allemaal gewoon uitleggen aan je vrienden, en ook aan je klas. Je kan er niets aan doen en (als) ze je pesten moet je ze gewoon negeren en naar de mentor gaan.

Reageer