Hallo allemaal. Hallooo ok i gotta stop. Like yk op tiktok zie ik heel veel van die dingen met wOw aLleEn meNsen diE ADHD hEbBen kUnnEn diT. En dan heeft opeens iedereen op tiktok blijkbaar ADHD. Maar ik zelf heb vgm geen ADHD maar alle symptonen enzo kloppen wel. Want like ik vroeg me dus zo af na het zien van al die tiktoks, wait a damn minute. Misschien heb ik het wel. Dus ik helemaal googlen enzo en zo van: hOw tO kNoW iF yOu hAvE ADHD. En alles klopte en ze zeiden zo van ja ga een dokter afspraak maken ofzo. Maar ik ben bang om het mijn ouders te vragen want hun zijn echt van die ouders die je met 40 graden koorts alsnog naar school laten gaan. En hun zijn gewoon anti dokters dus hun gaan mij sowieso uitlachen. Dus ik heb echt geen idee wat ik moet doen want straks heb ik het wel al mijn hele leven en zijn we nooit naar de dokter gegaan, of we zijn wel naar de dokter gegaan en ik heb het vervolgens niet. Mijn vrienden maken ook altijd grapjes over dat ik misschien ADHD heb maar dat zeggen ze volgenmij alleen maar omdat Jack Dylan Grazer het ook heeft. Als je hem niet kent zoek op hij is echt G E W E L D I G. Maar ik ben bang als ik dan zo aan kom met hallo ik ben diagnosed (ik weet het nederlandse woord niet) met ADHD dat ze dan bang zijn om er grapjes over te maken. Maar ja dat was mijn verhaal of vraag of iets bedankt dat je het zo ver heb overleefd en uhmm frick i forgot haha past wel bij mijn user. Maar ja bedankt voor het lezen en please laat me weten of ik wel of niet naar de dokter moet gaan :))
Het is trouwens ook al laat als je dit nu leest weltrusten of lekker slapen of goodnight ofzo :))