Vraag

adamsappel verwarring

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik heb denk ik de baard in de keel, iedereen zegt dat ik een lagere stem heb/krijg. Ik had gelezen dat de baard in de keel ongeveer 4 weken duurt maar bij mij duurt het al veel langer. Mijn stem slaat nog altijd over en ik voel nog geen adamsappel in mijn keel. Is dit normaal? Avast bedankt voor je antwoord

 


4 reacties

Hey,

Ja hoor dat is gewoon normaal.

Voor iedereen is het anders wanneer het komt en gaat, ik zelf weet het niet helemaal precies hoelang ik er zelf over deed, ik zelf deed er denk een maandje of 2 a3 over, maar ja, ik weet niet of het een rol speelt, sommige zeggen dat ik best een lage stem heb. Idk. Eerlijk gezegd, bij mij zie je wel een Adams appel, maar ja hij is ook niet zo erg zichtbaar. Trouwens ik ben 15 (bijna 16).

Heb geduld en het komt vanzelf. En daarbij , ik zelf heb ook wel is dat mijn stem in een keer een voicekrek (sorry voor spelling) krijg. Dat is bij iedereen ook anders. De tijd zal het leren  of het normaal is , ja het is normaal 

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik ben 14 en bij mij begint het pas net, ik had een maand geleden nog een piepstem en het is nu al stukken beter. Ik denk dat het bij iedereen anders is hoelang het duurt en ook niet iedereen krijgt een grote adamsappel.

 

gr. mij

Heyy

Ik ben 15 en heb al een aantal maand flinke voicecracks. Denk dat het gwn wat trager gaat ofzo. voel me Adamsappel wel maar is niet zichtbaar

Dat soort dingen gaat bij iedereen op een ander moment en op een ander tempo. Maak je er niet teveel zorgen over.

Groetjs

Het is heel normaal dat het wat langer duurt. Volgens mij is het een heel geleidelijk proces wat best lang kan duren. Het komt allemaal vanzelf. Niet te druk om maken dus.

 

Groetjess

Reageer