Vraag

Aanvraag Sondevoeding

  • 18 October 2022
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 26 reacties

Hallo,

Ik ben een meisje van 12 jaar 161 en 55 kilo.. ik heb een eetstoornis en zit nu in de 2e

ik ben eigenlijk een heel slimme intelligent meisje die goede cijfers haalt en haar huiswerk af heeft, alleen nu niet.. ik red het gewoon niet meer.

Ik zit nu bij 2 psychologen(orthopedagogen), 1tje op school en zij helpt mij bij school en roosters. 1tje in het ziekenhuis en zij begleid mij in mijn eetstoornis. Alleen het gaat nu eigenlijk niet meer, op school lukt niks meer, ik mis alle concentraties, doe geen huiswerk en haal lage cijfers.. eten lukt ook niet meer en braak vaak of eet niks. Ik heb morgen (19 okt.) weer een afspraak in het ziekenhuis voor begleiding en ga daar aangeven dat het niet meer gaat. 

Ik heb me veel ingelezen en eigenlijk ben ik op het punt:

Ik zit nu nog op redelijk gewicht en ben nu nog oke in mijn lichamelijke en fysieke gezondheid, eten gaat aankomende 1,5 week sowieso niks (binnen blijvends) zijn dus na mijn inlezingen ben ik eigenlijk op het punt gekomen dat sondevoeding mij nu het beste lijkt. Het gaat echt niet meer en ben mentaal echt moe, ik zou nu bij dingen nemen voor goede hulp te krijgen dus ja. (ik heb al een eigen kinderarts, mijn psycholoog kan altijd contact opnemen met mijn kinderarts.)

Mijn vraag is: Hoe kan ik sondevoeding aanvragen met redelijk gewicht&gezond omdat het echt niet meer gaat?

Groeten Nnm.


0 reacties

Geen reactie

Reageer