Aanraken?

  • 23 April 2024
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Hey, jongen van 16 hier, mn broertje is 10

oke dus heel moeilijk om te delen maar in het verleden wist ik nog niet zo goed dat tepel aanraken sexueel was of een intieme zone was dus ja ik was nog klein en mn broertje ook en liet hem mijne aanraken. Toen ik later erachter kwam dat dat fout was heb ik dat ook gezegd tegen hem van dat is fout je mag niet daar aankomen bij iemand.

 

Nou nu een tijdje geleden zaten we te liggen in bed en te praten en in zo een yk? semi-knuffel ofz, gwn liggen. Toen raakte hij mn borstkas aan en k zei stop je raakt mn borstkas aan en hij is zo een snotapp die zo het eerst heel snel doet en dan pas stopt yk? dus hij raakte mn tepels toen ook snel aan exht voor 2 seconden ofz. Ik had gezegd stop dat is slecht je mag niemand daar aanraken en niemand mag jou daar aanraken en toen zei hij dat ik dat hem heb geleerd vroeger en dat dat toen oke was. Ik wist niet vroeger dat dat fout was. Ik zei tegen hem ja maar het is eigenlijk verkeerd het mag niet.

 

Oke dus het probleem is dat ik weet nu niet wat ik moet doen, ik wil hem niet fcked up hebben of dat hij een pervert wordt en wil ook niet dat hij dat herinnerde. Hij is al in een moeilijke tijd vanwege onze vader is gestorven dus straks komt dit ook zo naar buiten en geloof me, ik ga wss exht uit huisngegooit worden ookal was het een ongeluk💀

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@supervuur237  ik denk eerder dat dat persoonlijk is, als jij het niet wil oké maar als je het niet erg vind zou ik het gewoon laten doen. Ik heb ook een broertje van 10 en hij zit wel eens aan mij en ik aan hem en beide vinden we het niet erg

Reputatie 6
Badge +3

@Rick123  nou als familie aan elkaar zitten is juist niet oké als het over intieme zones gaat. Dat @supervuur237  zich daar niet fijn bij voelt is heel begrijpelijk, eigenlijk is het meer raar dat jij dat wél oké vindt.

 

Voor supervisie; ik snap je zorgen wel, je wilt natuurlijk niet dat hij het bij andere mensen gaat doen omdat hij denkt dat t oke is 

 

xx

Reputatie 5
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Tepels en borstkas vind ik niet zo heel intiem hoor het is heel anders als hij aan zn piemel of billen zit, maar dat is mijn mening 

Reputatie 6
Badge +3

@Rick123  mannen zijn niet de enigste met tepels en ik denk dat supervuur zich zorgen maakt dat hij het zowel bij jongens en meisjes gaat doen.

 

tepels zijn ook intiem en ik snap niet in wat voor context broers of zussen elkaar op die plekken hoeven aan te raken? Als ik een zusje had en die het dood normaal zou vinden aan m’n tepels te zitten en andersom zou er iets heel erg mis zijn sorry dat ik t zeg

 

xx

Reageer