Skip to main content
Vraag

aangerand

• September 21, 2026
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

ik was net naar huis aan het fietsen, ik was met een vriendin, want het begon al donker te worden en wil dan niet alleen. Op een gegeven moment fietsen we langs 2 mannen en 1 trapt mn fiets om. mn vriendin stapt natuurlijk af want die laat mij daar niet alleen en dan pakt een 3e man haar vast. de andere 2 pakken mij vast en 1 zegt: wie?

wij snappen niet wat hij bedoeld en hij vraagt het nog 2x en dus zeg ik: ik? 

en dan doet hij bij me terwijl de andere me vasthoud mn kleren uit en begint mijn borsten te masseren en zegt: omdat je meewerkt doen we t licht, 
dan begint mijn vriendin te huilen en als straf pakken ze haar bh en shirt af (mijnkleren hadden ze nooit teruggegeven) en dan laten ze ons gaan terwijl de enige kleren die we hebben 1 onderbroek en broek zijn. en mijn borsten doen nog steeds heel veel pijn.

wat kan ik doen om dit soort dingen te voorkomen? en wat kan ik doen als zoiets toch gebeurt? want ik heb nu 20mmin moeten fietsen in alleen mn vriendin haar onderbroek en iedereen keek me aan.

1 reactie

RosaDKT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • September 22, 2026

Hoi ​@annoniememeid ,

Wat een nare ervaring heb je meegemaakt met die twee mannen. Weet dat je ook altijd de politie mag bellen in dit soort situaties.

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Rosa (De Kindertelefoon)