Vraag

3e keer wormpjes in 1 jaar! Help!

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb nu dus voor de 3e keer dit jaar wormpjes!😰

Ik snap echt niet hoe ik ze krijg. Het is zó vervelend!

Ik weet nu niet hoe ik dit aan mijn moeder kan gaan vertellen.

!!!Help!!!


5 reacties

Reputatie 1
Badge

hoi boekenworm,  je heb last van wormen, zal het zeggen, dam moet je naar de huisarts, en die schijft je pillen voor, waar het mee over gaat. het is erg vervelend blij er niet te lang mee lopen.  sterkte

Reputatie 7
Badge +12

Hey!   Jij kunt er niks aan doen toch dat je dat hebt?  Zou je moeder dat niet ook vinden ? 🙂  en dan ga je naar je huisarts,  zoals @paulD  ook zegt.  Dan ben je er snel weer van af.  Succes !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Je kunt er idd niks aan doen toch dat je dit hebt en dat snapt je moeder denk ik ook echt wel hoor! Een bezoekje aan de huisarts brengen lijkt mij zoals de anderen zeggen ook het beste zodat je er wat voor kan krijgen. Hopelijk ben je er dan snel weer vanaf! Groetjess en sterkte! 

Reputatie 6
Badge +2

Het enige is, dat dit al dus de 3e keer is dat ik ze heb. De andere keren had ik ook tabletjes.

Het komt steeds terug.

Ik was mijn handen wel, evenals dat de groente gewassen wordt voor het koken.

Ik snap het niet.

Hey! Ik had ze ook 3-4 keer in een jaar, dit komt waarschijnlijk doordat je tabletten niet goed hebt gebruikt ofzo. De wormpjes leggen eieren in je lichaam (wees niet te creeped uit) Ze kunnen terugkomen omdat ze als ei niet gelijk doodgaan, daarom moet je tabletten over 2 weken nemen. Wat mijn moeder deed geloof ik was 1X twee weken tabletten, en na een maand opnieuw. Hier moet je moeder alleen over beslissen, ik wil niet dat je ongezond beslissingen maakt. 

 

je handen en groente wassen heeft er dus niet zo veel mee te maken en heeft niet veel nut. Ook al zou ik dat blijven doen aangezien het gezond is🙃 maar ook weer niet te vaak want dan haal je de gezonde bacteriën er weer af 😉

 

dus mijn advies: gewoon doorgaan met tabletten, het is iets heel normaals en veel mensen hebben het. Het is nou eenmaal moeilijk om er vanaf te komen. Als je er klachten van krijgt of je hebt er over een lange tijd nog steeds last van zou ik naar de huisarts gaan.

Reageer