Vraag

17 jaar en kleine Penis

  • 1 January 2021
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 17 jaar en ik heb ook een vriendin ik heb een penis lengte van 5cm slap en 8-9cm erectie ik maak me er zo zorgen over heb zelf gekeken op internet maar zie niet echt iets ik heb zelf ernstig overgewicht weeg boven de 130kg ik weet niet als ik afval dat de penis dan nog zal gaan groeien


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Je bericht is een beetje raar uitgelegd, maar ik denk dat ik je snap. Iedereens piemel is anders, je vriendin is hopelijk niet alleen bij je voor de seks, zo niet dan vindt ze het vast prima dat je penis niet zo groot is, al zit je onder het gemiddelde is een lul van 8-9cm een hoop fijner dan eentje van 20cm. En als je nu 17 bent ben je bijna uitgegroeid, dus je kan de 11-12 wel halen, je penis groeit namelijk bij de meeste later dan de rest, dus daar zie ik het probleem niet meer. Over dat afvallen gesproken, als je geen 2.90cm bent ben je inderdaad overgewicht, dus afvallen zou gezond moeten zijn! Groetjes

-flopflop13

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ja ik ben 166cm als ik nou naar een normale gewicht ga zou de penis dan ook eventueel kunnen groeien Groetjes.

Reputatie 3
Badge +2

Je lichaamsgewicht heeft helaas niets te maken met de lengte van je penis. Toch kan je penis door je wat dikker buik van het vet wellicht een beetje uit je zicht vallen. Als je zou afvallen zou je penis ook wat meer uit je lichaam springen omdat hij in vergelijking met je buik groter is. Het zou ook kunnen dat een deel van je penis, dus het begin, bedekt is door lichaamsvet. Dus als je wellicht afvalt komt er misschien nog wat penis vrij. Je penis zou kunnen groeien in de komende jaren maar niet veel. 

Hi als je misschien een kleine piemel hebt en je er “minder” mee kan doen kan je juist in andere dingen goed worden. Zoals beffen en vingeren zorg gewoon dat jij daar super goed in word en je als je anaal seks hebt met je vriend/vriendin is het veel fijner dan een grote piemel(die doet meer pijn) 

Reageer