Vraag

15 en soms broekplassen overdag

  • 24 July 2020
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben 15 en ik heb al een paar keer gehad dat ik naar de wc moet en dan ga ik ook, ik plas dan ook gewoon. Alleen ik heb al een paar keer gehad dan ga ik naar de wc en dan doe ik me broek weer omhoog en dan voelt heel me broek nat aan ik heb dan in me broek geplast helemaal alles is dan nat. Ik vind dit raar want ik kan het me niet herinneren dat ik dit voelde of iets dan heb ik een black out voor me gevoel en dan weet ik het niet meer. Ik weet alleen dat ik naar de wc ging omdat ik moest plassen. Kan iemand mij helpen/uitleggen wat dit kan zwijn? Ik schaam me er echt super erg voor!! Maar dit is dus 4 keer gebeurt en daarvoor nog nooit voorgekomen.…

 


5 reacties

Als je het in je broek doet, dan voel je dat waarschijnlijk wel. Zou het kunnen dat je bijvoorbeeld over de rand van de wc-bril plast, dat misschien daardoor je onderbroek nat is?

 

Hi

Nee, want ik weet daarna niks meer net of ik een black-out heb gehad of zoiets. Dat is het rare eraan, daarom snap ik er niks van.

Hi Anoniempjeeesss,

 

maar merk je dan niet al als je gaat plassen dat je broek nat is?  Je schrijft dat je het pas merkt als je je broek weer omhoog hebt gedaan.

 

Dan denk ik aan iets anders, maar jij moet maar zeggen of dat kan: misschien komt er ná het plassen, als je je onderbroek weer omhoog hebt gedaan nog wat plas uit. Dus, dat je blaas kennelijk toch nog niet helemaal leeg geplast was. Een soort nadruppelen, maar dan een beetje meer? Zou dat kunnen?

 

Dan heb je niet al in je broek geplast, zonder dat je het hebt gemerkt. Er komt gewoon  nog wat plas uit.

Ik weet niet waarom dat is en wat je er aan kunt doen, maar je zou iig kunnen opletten hoe het precies gaat.

 

EDIT: ik had mijn reactie geschreven terwijl ik dacht dat je een jongen was, maar ik zag pas later dat je een meisje bent en daarom heb ik overal maar waar ik piemel had geschreven dat weggehaald. Idk of het voor meisjes ook kan dat nadruppelen.

 

Groetjes,

M&M's

Het is niet nadruppelen want echt heel me onderbroek is doorweekt dus ik snapper niks van.

Let er eens goed op of je onderbroek al nat is voordat je gaat plassen op de wc. Dan weet je zeker dat het daarvoor of daarna gebeurt. Net zoals @M en Ms denk ik dat het misschien gebeurt tijdens of na het toiletteren. Dat zou namelijk verklaren dat je niet eerder doorhebt dat je onderbroek nat is.

Ik zou je ook willen aanraden om hier eens met je huisarts over te hebben. Ik snap dat je daar nou niet echt op zit te wachten, maar ik denk dat hij/zij je echt verder kunt helpen. En btw, voor een dokter hoef je je echt niet te schamen, voor niks. Zij zijn alles gewend en komen elke dag zulke dingen tegen. Als je er zelf niet uit komt, zou ik gewoon eens met je huisarts overleggen.

 

Groetjess:kissing_heart:

Reageer