Vraag

14 jaar stukje uit vagina

  • 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 640 Bekeken

Badge

hoi, ik ben 14 en al een jaar ongesteld. ik heb al sinds ik er op let een soort stukje uit mn vagina, geen clitoris maar echt ui mn vagina. het is een bobbeltje van max 1 bij 1 cm. er zit wel een soort snee in het midden dus mogelijk schaamlippen. maar denk het niet aangezien ii binneste en buitenste allebei kan zien. als ik een tampon in breng kan dat gwn alleen je voelt het bobbeltje wel. bij menstruatie veeg je natuurlijk goed af, maar bij dat “bobbeltje” aan de zijkant komt dan een schrammetje wat bloed en echt pijn doet. ik wil echt heel erg graag weten of dat “bobbeltje” iets gevaarlijks if geks is of dat het hartstikke normaal is


5 reacties

Hoi

 

Zelf kan ik me moeilijk een voorstelling maken bij wat dit bolletje zou kunnen zijn. Daarom stel ik voor om, zeker aangezien het soms pijn doet, langs te gaan bij de huisarts. Op die manier kan je met zekerheid weten of er wat aan het bolletje gedaan kan/moet worden, en hoef je je hier geen zorgen meer om te maken. 

 

Probeer je hier vooral niet voor te schamen, ook als je naar de huisarts gaat. De huisarts ziet wel vaker dit soort dingen, en kijkt nog nauwelijks op van patiënten die hun broek moeten laten zakken. 

 

Gr. Kenshin

Badge

ik zie nu dat mn plasgaatje erg dicht bij de vagina zit, alleen het stukje gekreukelde huid zit ertussen. kan het zijn dat het gewoon een extra stukje huid is? die pijn kwam van een schrammetje het is vrij gevoelloos.

Het zou een extra stukje huid kunnen zijn. Dit valt wat moeilijk te zeggen via een forum, door forummers die (hoogstwaarschijnlijk) geen opleiding tot arts hebben gehad. Zou je ermee naar de huisarts durven?

 

Gr. Kenshin

Ik sluit me aan bij @Kenshin , je zou ook eerst naar je ouders kunnen gaan om het te vragen, is misschien een iets kleinere stap dan direct dokter. Zij zullen je snappen en je hoeft niet onzeker te zijn om naar hen te stappen.

Badge +1

hoi, ik ben 14 en al een jaar ongesteld. ik heb al sinds ik er op let een soort stukje uit mn vagina, geen clitoris maar echt ui mn vagina. het is een bobbeltje van max 1 bij 1 cm. er zit wel een soort snee in het midden dus mogelijk schaamlippen. maar denk het niet aangezien ii binneste en buitenste allebei kan zien. als ik een tampon in breng kan dat gwn alleen je voelt het bobbeltje wel. bij menstruatie veeg je natuurlijk goed af, maar bij dat “bobbeltje” aan de zijkant komt dan een schrammetje wat bloed en echt pijn doet. ik wil echt heel erg graag weten of dat “bobbeltje” iets gevaarlijks if geks is of dat het hartstikke normaal is

Heb je het nog steeds nu ?

Reageer