Vraag

14 jaar + kleine vragen lijst jongens en meisjes


Reputatie 2
Badge +1

hee ik ben een meisje van 14 en ben 1,63 lang ik heb cupmaat 75 aa en ben hier best onzeker over ik weeg 43 en ik word ook onzekerder als goede vrienden dan zeggen van eet meer of welke kont terrwijl ik heel veel eet en snoep de laatste tijd ik weet dat ze dan een grap maken maar als nog ik heb ook best kleine borsten vergeleken met anderen nou heb ik de laatste tijd dikkere boven benen gekregen waar ik best blij mee ben.  even kleine vragenlijst voor jongens en meiden

1 hoe oud ben je?

2 welke cupmaat heb je?

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord?

4 hoe lang ben je?

5 hoelang is je penis?

groetjes


19 reacties

Hey, 

 

Ik wil vast even zeggen. Je bent goed zoals je bent. En je hoeft je daar niet onzeker over te voelen,  je zit nog in de pubertijd en iedere genen en hormonen zijn anders.(hormoon huis houding)

Dat even gezegd te hebben.

 

Ik zal ze even beantwoorden. 

 

1 hoe oud ben je?ik ben 15 jaar (bijna 16)

2 welke cupmaat heb je?x

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord?voor mij eerlijk gezegd niet,  maar iedere jongen is anders. Ik kijk meestal naar innerlijk en karakter dan dat ik kijk naar de billen of naar de borsten.(ben een jongen trouwens)

4 hoe lang ben je?bij  een officiele meting (7maanden geleden) werd ik gemeten op 190cm het is al een tijdje geleden en ik weet dat ik wat gegroeid ben(groeispurt) als ik een gokje doe, want ik ga niet klooien met een rolmaat ben ik denk ik ongeveer 195cm.

5 hoelang is je penis?ik heb dit te vaak al ingevult dus ik sla hem nu maar over. Sorry. 

Reputatie 3
Badge +2

 Heyy,

je moet niet onzeker zijn! Iedereen is mooi zoals ze zijn en je bent echt nog super jong! Er kan veel veranderen in een korte tijd. En je vrienden zouden zich maar niet moeten bemoeien met jouw en zich eens focussen op zichzelf.

De vraagjes:

1 hoe oud ben je? Meisje van 14

2 welke cupmaat heb je? 75 B

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk antwoord? Mijn vriend heeft altijd gezegd dat het HEM niks uit maakt maar er zullen altijd jongens zijn die het wel iets boeit. En als ze je niet willen omdat je billen en borsten te ‘klein’ vinden zijn ze ook zeker niet goed voor je.

4 hoe lang ben je? 1.65 ong.

5 hoelang is je penis? X

XX :four_leaf_clover:

 

 

1 hoe oud ben je? 15

2 welke cupmaat heb je? NVT

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? VOOR MIJ NIET

4 hoe lang ben je? 170CM

5 hoelang is je penis? SLAP9 STIJF 13

groetjes

 

Reputatie 3
Badge +4

hee ik ben een meisje van 14 en ben 1,63 lang ik heb cupmaat 75 aa en ben hier best onzeker over ik weeg 43 en ik word ook onzekerder als goede vrienden dan zeggen van eet meer of welke kont terrwijl ik heel veel eet en snoep de laatste tijd ik weet dat ze dan een grap maken maar als nog ik heb ook best kleine borsten vergeleken met anderen nou heb ik de laatste tijd dikkere boven benen gekregen waar ik best blij mee ben.  even kleine vragenlijst voor jongens en meiden

1 hoe oud ben je? 14

2 welke cupmaat heb je? Nvt

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Voor mij niet heel erg. Maar ik hou meer van kleine borsten en kleine kont.

4 hoe lang ben je? 164

5 hoelang is je penis? Ong slap 7 stijf 13.5

groetjes

Je bent mooi zoals je bent 

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi

1 hoe oud ben je?

jongen 13

2 welke cupmaat heb je?

x

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord?

neh vind ik niet… ik kijk vooral naar innerlijk en andere dingen qua uiterlijk zoals lach, ogen etc.

4 hoe lang ben je?

150 cm

5 hoelang is je penis?

x

Hey Girl333

Ik sluit met aan bij gebruiker c, je bent sowieso goed zo als je bent.

Ik zal de vragen ook even beantwoorden:

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. -
  3. Het is leuk als ze er zijn, maar ik kan iemand niet niet leuk vinden omdat diegene geen borsten/billen heeft.
  4. 1.90
  5. 18cm stijf denk ik ofzo…? Nooit echt opgemeten.

 

1 hoe oud ben je? 16

2 welke cupmaat heb je? x

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Ik ben 1 van jongens die billen en borsten wel belangrijk vindd

4 hoe lang ben je? 1,72

5 hoelang is je penis? Ik zie het nut van deze vraag niet in.

1 hoe oud ben je?

15

2 welke cupmaat heb je?

Eind C, begin D? Ik weet het niet precies.

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord?

Ben niet helemaal zeker over mijn gender, maar ik val wel op meisjes. En nee, ik kijk daar niet echt naar. Ik val op het innerlijk en borsten of billen zijn het laatste ding op de lijst van wat mij aantrekt. 

4 hoe lang ben je?

Euhm....1,70? 1,72? Zoiets

5 hoelang is je penis?

X

 

Je bent mooi zoals je bent, geen zorgen maken. Als je vrienden zo door blijven gaan, gewoon er wat van zeggen en als ze niet stoppen gewoon nieuwe vrienden zoeken!

hee ik ben een meisje van 14 en ben 1,63 lang ik heb cupmaat 75 aa en ben hier best onzeker over ik weeg 43 en ik word ook onzekerder als goede vrienden dan zeggen van eet meer of welke kont terrwijl ik heel veel eet en snoep de laatste tijd ik weet dat ze dan een grap maken maar als nog ik heb ook best kleine borsten vergeleken met anderen nou heb ik de laatste tijd dikkere boven benen gekregen waar ik best blij mee ben.  even kleine vragenlijst voor jongens en meiden

1 hoe oud ben je? 14  en bijna 15

2 welke cupmaat heb je?

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Nee, liever een fijn innerlijk en ik kijk eerder naar het gezicht 

4 hoe lang ben je? 170 zowat 

5 hoelang is je penis? 16 cm

groetjes

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je moet je geen zorgen maken over je borsten of je gewicht of je lengte want je zit nog volop in de groei en alles veranderd nog. 

1. 14

2. 75 A

3. Het maakt niet zoveel uit maar ik vind het wel mooi.

4. 172 ofzo

5. -

Reputatie 2
Badge +1

hee hee, ik ben nog steeds 14 en ben nu 166 heb nu cup 75A dus ben de laatste tijd best gegroeid ik ben in me bouw ook iets gegroeid en begin nu meer rondingen voor en achter te krijgen. ik ben ook in gewicht gestegen ik weeg nu 46 en ben daar nu best blij mee. bedankt de vorige keer van alle reacties!

groetjes, xx


-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Super fijn, iedereen verandert op zijn of haar eigen tempo. En je bent mooi zoals je bent. 

Reputatie 2
Badge +1

1 hoe oud ben je? 13

2 welke cupmaat heb je? 70 C

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Ehh ik ben een meisje maar k denk dat dat van de leeftijd afhangt..

4 hoe lang ben je? 164

5 hoelang is je penis? Heb ik niet hahah

groetjes

Reputatie 2
Badge +4

hee ik ben een meisje van 14 en ben 1,63 lang ik heb cupmaat 75 aa en ben hier best onzeker over ik weeg 43 en ik word ook onzekerder als goede vrienden dan zeggen van eet meer of welke kont terrwijl ik heel veel eet en snoep de laatste tijd ik weet dat ze dan een grap maken maar als nog ik heb ook best kleine borsten vergeleken met anderen nou heb ik de laatste tijd dikkere boven benen gekregen waar ik best blij mee ben.  even kleine vragenlijst voor jongens en meiden

1 hoe oud ben je?

2 welke cupmaat heb je?

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord?

4 hoe lang ben je?

5 hoelang is je penis?

groetjes

1-14

2-x

3-beetje

4-176 

5-14 cm stijf 

Badge

hee ik ben een meisje van 14 en ben 1,63 lang ik heb cupmaat 75 aa en ben hier best onzeker over ik weeg 43 en ik word ook onzekerder als goede vrienden dan zeggen van eet meer of welke kont terrwijl ik heel veel eet en snoep de laatste tijd ik weet dat ze dan een grap maken maar als nog ik heb ook best kleine borsten vergeleken met anderen nou heb ik de laatste tijd dikkere boven benen gekregen waar ik best blij mee ben.  even kleine vragenlijst voor jongens en meiden

1 hoe oud ben je? 14

2 welke cupmaat heb je? /

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? klein beetje maar de persoon zelf is het belangerijkste natuurlijk!

4 hoe lang ben je? 1,88

5 hoelang is je penis? Idk niet gemeten haha

 

groetjes

 

Reputatie 1
Badge +1

Jongen

1 hoe oud ben je? 14

2 welke cupmaat heb je? /

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Een beetje maar kijk voor naar het gezicht en innerlijk

4 hoe lang ben je? 168

5 hoelang is je penis? 14 cm stijf

groetjes

 

Reputatie 7
Badge +5

1 hoe oud ben je? Jongen van 13

2 welke cupmaat heb je?

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Ja en ik houd van puur natuur 

4 hoe lang ben je? 157

5 hoelang is je penis? Slap 8,5 en stijf 10cm 

Reputatie 1
Badge +2

1 hoe oud ben je? 12

2 welke cupmaat heb je?

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? Mag ze wel hebben ja

4 hoe lang ben je? 170

5 hoelang is je penis? Normaal 6/7cm stijf 11

Reputatie 3
Badge +1

1 hoe oud ben je? 13 mr bijna 14

2 welke cupmaat heb je? 85 aa

3 zijn de billen en borsten belangrijk voor jongens eerlijk andwoord? /

4 hoe lang ben je? 165

5 hoelang is je penis? /

Reageer