13 jaar en hele kleine borsten

  • 11 July 2021
  • 2 reacties
  • 300 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar en heb hele kleine borsten. Ik schaam me echt dood in bikini. Wel heb ik al vanaf mn 11e schaamhaar en ongeveer een jaar okselhaar. Ook heb ik nu een halfjaar afscheiding. Weet iemand hoelang het dan ongeveernog duurt voordat je ongesteld kan worden? Heeft iemand misschien ervaring en tips?

alvast bedankt iedereen xx


2 reacties

Heyy

 

Het is niet raar dat je op je 13e kleine borsten hebt. Bij iedereen gaan de borsten op een andere leeftijd ontwikkelen dus dat is echt niet gek. De een heeft op haar 13 al wel borsten en de ander nog niet echt.. Je borsten gaan vast nog wel ontwikkelen alles komt op zijn tijd!

 

Wanneer je voor de 1e keer ongesteld wordt kunnen we niet voor jou weten. Dat gebeurt ook bij iedereen op een ander moment en je zal het vanzelf merken wanneer het zover is:wink:

 

Groetjes van mij! 

Reputatie 6
Badge +7

Hey Anoniem1233,

Het is echt niet erg als je kleine borsten hebt. Het is naar mijn mening juist heel praktisch, ik zou er van genieten nu ze nog klein zijn. Er zijn ook kinderen die al heel vroeg borsten krijgen, en die zich daar juist voor schamen. Als je het echt geen fijn idee vindt zou je ook een bikini met vullingen kunnen kopen of iets dergelijks. Daardoor lijken je borsten al wat groter. Zoals NaamNietBekend al zei gaan je borsten zich op den duur echt wel ontwikkelen, maak je geen zorgen en schaam je er vooral niet voor, het is heel normaal.

De eerste keer dat je ongesteld wordt verschilt echt per persoon. Ik werd op mijn 14e ongesteld, maar ik had wel al een tijdje afscheiding. Hier denk ik eigenlijk hetzelfde over als met je borsten, het is echt niet zo leuk om ongesteld te zijn. Op den duur zal je het waarschijnlijk wel worden, maar ik kan niet voorspellen wanneer. Het komt met de tijd. Het is sowieso altijd handig om een maandverbandje in je rugzak te stoppen voor het geval je op school ongesteld wordt, of ergens anders. 

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer