Vraag

13 en grote cupmaat

  • 20 March 2017
  • 14 reacties
  • 3301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haai!! Ik ben lisa en ben 13 jaar,
Ik heb me cupmaat vandaag laten opmeten omdat mijn oude bh's strak begonnen te worden dus ik heb me laten opmeten. Mijn cupmaat is van cup C naar Cup E/F gevlogen! Daarom had ik laatst best wel last van mijn nek en rug. Want ik zit/slaap/loop gewoon met een rechte rug. Maar mijn cupmaat is niet echt ideaal. Ik heb liever cup B. Aangezien mijn moeder cup B heeft maar dan kom ik aan met cup E/F. Iedereen schat me ook ouder en het irriteert me echt. Ik wil gewoon gezien worden als een 13 jarige en niet als een 16 jarige. Jongens kijken tegenwoordig ook nooit naar innerlijk 😑 hun ogen zien eerst mijn bovenste... ik doe al wat baggy kleren aan zodat ik niet zo opval. Maar toch.. hoe kijken jullie hier tegenaan? Zijn er miss andere meiden met een grote cup op een jonge leeftijd. Want ey! Ik ben pas 13! En het gaat nog groeien en dat wil ik echteeehhtt! Niet.

Gr. Lisa ?

14 reacties

Iemand? 😞
voor wat het waard is, er zijn genoeg jongens die nog kijken naar innerlijk en ook grote borsten leuk vinden. en je zult er maar me moeten leren leven want ze gaan niet weg.... sterker nog... ze groeien nog door 😛
Girl i know your feeling, ik ben 15 en had op mijn 14de ook al cup 75F, bikini's kopen is echt een hel. En ik word ook meestal ouder geschat (17 ofzo), gym is de hel, trampoline springen? M'n tieten zitten ongeveer in m'n gezicht! Het enige wat echt helpt is een sportbh, alleen draag ik deze niet super vaak (alleen als ik naar voetbaltraining moet, want anders kan ik gewoon niet normaal sporten...), want het zit niet echt super charmant ofzo. Het enige leuke eraan is dat je aandacht krijgt van jongens, maar of dit om de goede rede is....
Volgens volg jij toch ook mijn topic over Big boobs struggles in de zomer? Ik ben zelf namelijk ook een beetje ten einde raad...
Ja inderdaad ik heb echt geen raad meer ? Ik kan er met niemand over praten want ja... ze hebben allemaal een fijne normale cup :S
Ja, al mijn vriendinnen hebben nog een cup b ofzo en kom ik der aan met m'n cup F, dus ja...
Irritant he?!
Ja, en nu is het al bijna zomer (duurt nog 3 maanden ofzo, maarja) en als ik dan naar het strand ofzo ga, ik moet er nu al niet aan denken aan al die kutblikken die ik dan ga krijgen... Als ik überhaupt een bikini vindt...
Hoi!

Wat vervelend dat je hier zo mee zit 😞 Ik heb zelf een A en ben daar bes wel gefrustreerd over, maar nu besef ik dat het misschien niet zo vervelend is als een F ofzo. Die rugpijn en dat moeilijk bikini's vinden lijken mij maar niks.
Ik vind mijn lichaam best lelijk en daarom draag ik (bijna) altijd een sjaal, zo kan ik mezelf wat verstoppen (ik haat het wanneer we die niet mogen aanhouden in de klas).
In de zomer kom ik bijna nooit buiten, omdat een sjaal dragen dan nogal vreemd overkomt.
Ik heb zelf geen idee wat je kunt veranderen aan grote borsten, ik zoek altijd naar het tegenovergestelde :D
Misschien kun je kledingtips zoeken over hoe je het wat kunt verstoppen.

Groetjes
x
hey, ik weet wat je bedoelt, ben nu ook dertien en heb E. ik zit er ook echt mee, vooral tijdens gym is het irritant, als iedereen in de kleedkamer zich omkleedt en nog van die topjes draagt, en altijd bij het rennen gaan ze alle kanten op, ik draag wel sport bh maar dat helpt ook niet genoeg. en ik probeer gewoon kleren te dragen die ik wil maar draag toch meestal wat wijdere shirts, (vooral bij gym) zodat het minder opvalt.
Hee meid

Ik ben ook 13 n liet m ook opmeten vaak meten ze verkeerd.. ik ging ook van C naar E/F en mijn moeder heeft gezegt dat dat niet kon ik heb nu gewoon D genomen en dit zit goed vaak raden ze je een te grote bh aan

X meisje van 13
Beste,

Ik, als jongen, kijk inderdaad op eerste gezicht naar het uiterlijk en dan ga ik van, sowwwww eyy!! Of: nhaaaa!

Daarna ga je een praatje maken en kijken of het daadwerkelijk een leuke meid is. Als het innerlijk niks is haak ik meestal af. Dus niet zo over een kant scheren ;)

Jouw topic;

Ikzelf zou je aanraden te wachten tot je klaar bent met groeien. Want dan kun je pas vind ik een beslissing maken i.v.m dat het uitgegroeid is.

En dan heb ik het over een borstverkleining.

Het hebben van grote borsten, vind ik mooi, maar ik snap ook heel goed dat vrouwen met maat F ze laten verkleinen. En dat is door medische klachten. Zoals jij al zegt in de rug en in de nek. Want dit gaat aan je trekken. Vooral bij traplopen, springen, rennen en het uitzoeken van kleding is het soms een ramp en letterlijk een last en pijn.

Maar ik zou op deze leeftijd nog niks eraan doen. Omdat je nog aan het ontwikkelen bent en nog groeit.

Ik zou er gewoon aan wennen dat mannen naar je borsten gaan kijken. Het is gewoon natuurlijk voor ons maar voor jullie iets vervelender. "Mijn ogen zitten hier hoor!?"

Maar diegene die proberen je in de ogen te kijken I.p.v je boezem maar toch per ongelijk even kijken zijn meestal diegene met respect Hahahah.

P.s Anders aan een fysio vragen wat je kunt doen om pijn te verlichten of even googelen.

Gr.

B.P
Waarschijnlijk heb je de verkeerde cupmaat hoe heb je het opgemeten met een lint is dus FOUT je MOET via internet dingen invulle je moet bv staand op je tepels en onder je borst en dat soort ook bv op je knieën en dat je d hebt betekend niet gelijk groot je hebt bv een 60 d staat gelijk aan een 80a dus niets raars? En kan jij je bg band naar voor trekken en naar achteren dan is hij dus veel te groot er zijn vrouwen de lopen met een 60 ff en die cup is net zo groot als een 85 b bv dus ik denk dat je verkeerde bh hebt en anders maak je van een mug een olifant.

Haai!! Ik ben lisa en ben 13 jaar,
Ik heb me cupmaat vandaag laten opmeten omdat mijn oude bh's strak begonnen te worden dus ik heb me laten opmeten. Mijn cupmaat is van cup C naar Cup E/F gevlogen! Daarom had ik laatst best wel last van mijn nek en rug. Want ik zit/slaap/loop gewoon met een rechte rug. Maar mijn cupmaat is niet echt ideaal. Ik heb liever cup B. Aangezien mijn moeder cup B heeft maar dan kom ik aan met cup E/F. Iedereen schat me ook ouder en het irriteert me echt. Ik wil gewoon gezien worden als een 13 jarige en niet als een 16 jarige. Jongens kijken tegenwoordig ook nooit naar innerlijk 😑 hun ogen zien eerst mijn bovenste... ik doe al wat baggy kleren aan zodat ik niet zo opval. Maar toch.. hoe kijken jullie hier tegenaan? Zijn er miss andere meiden met een grote cup op een jonge leeftijd. Want ey! Ik ben pas 13! En het gaat nog groeien en dat wil ik echteeehhtt! Niet.

Gr. Lisa ?

Grote borsten kunnen door jongens heel aantrekkelijk gevonden worden. Maar tegenwoordig zijn ook net zo veel meiden die alleen kijken naar uiterlijk. Niemand is serieus. Hoe zou je dan opmerken als iemand je echt leuk vind zoals hoe je bent? Los van het fijt dat je grote borsten hebt?? Ik had een vriendin die had een cupmaat F en die verleidde 30 andere boys op de social media. De meeste meiden met dikke borsten maken er heel erg veel misbruik van. Door fotos rond te sturen via snap etc. Dus wat je zegt klopt eigenlijk niet helemaal.

Reageer