Vraag

1 bal gedraaid

  • 17 April 2022
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vanaf ongeveer 6 maanden geleden begon mijn linker bal raar te doen, eerst had hij een klein bultje maar dat ging na een week weg, daarna na ongv 2 maande  begon hij anders te zitten dan normaal maar het heeft nog nooit pijn gedaan. Dus ik ging op google kijken en ik zag allemaal vreselijke dingen maar ze zijden dat het alleen ernstig was als hij veel pijn doet. Ik wil niet aan mijn moeder vragen want dat is kapot awkward maar ik wil ook gewoon blij met 2 gezonde ballen rondlopen. Wat moet ik doen??? 


9 reacties

Hoi ik zou daar even naar laten kijken door je huisarts. Daar mag je zonder ouders naartoe dus bel even en spreek af.  Dan weet je het zeker.  Ik kan me goed voorstellen dat je dit even wilt laten checken. Als het geen pijn doet zal het vast goed zijn maar je wilt het toch even weten. Heel begrijpelijk. 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou naar je vader gaan of naar een mannelijke huisarts vanaf je 12e mag je daar zelf naar toe.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik zou er ook even naar laten kijken voor de zekerheid :)  kan geen kwaad en wat @wilhelmavemela  zegt klopt je kunt er zelf naartoe.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Ik zou naar je vader gaan of naar een mannelijke huisarts vanaf je 12e mag je daar zelf naar toe.

Wilhelmavemela.

Maar dan zou de huisarts het tegen me ouders gaan zeggen en dat wil ik juist niet

Reputatie 1
Badge

Hoi ik zou er ook even naar laten kijken voor de zekerheid :)  kan geen kwaad en wat @wilhelmavemela  zegt klopt je kunt er zelf naartoe.

Groetjes liefs Julian X

Ik heb het net opgezocht maar ze zeggen dat je minimaal 16 moet zijn om alleen te mogen gaan

Reputatie 7
Badge +19

@Anoniem19e4 Het is niet minimaal 16. En je kan vragen aan de huisarts of hij/zij het niet wil vertellen. Ik denk dat hij/zij dat wel begrijpt.

Wilhelmavemela.

Reputatie 1
Badge

@Anoniem19e4Het is niet minimaal 16. En je kan vragen aan de huisarts of hij/zij het niet wil vertellen. Ik denk dat hij/zij dat wel begrijpt.

Wilhelmavemela.

Moet ik dan bellen of kan ik gewoon naar binnen lopen

Reputatie 7
Badge +19

Bellen is handiger maar naar binnenlopen kan/mag ook.

Wat jij prettig vind.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ej mag op je 12e al alleen naar je huisarts :)   @wilhelmavemela  heeft gelijk, ik zou even bellen dan heb je een tijd vast staan anders zit je heel lang te wachten in de wachtruimte.

Groetjes liefs Julian X

Reageer