Luierfetish!!
Ik (16) ben enorm verslaafd aan het gevoel van luiers, niet die onderbroek dingen maar echt die dikke luiers en van maandverband. Ik ben niet een bedplasser of iets maar echt puur verslaafd aan het gevoel. Ik wil dan ook heel graag luiers aan als er niemand thuis is. Dus ik pakte op een keer heel veel maandverband van me moeder en deed het me onderbroek in de vorm van een luier. Alleen op een dag vroeg me moeder wie er zo veel maandverband had gepakt... Ik had flow met iemand in die tijd en mijn excuus was dan ook dat zij wat nodig had, en dat ze niet zo rijk waren bij haar en dus voor een langere tijd iets nodig had. Ook toen ik logeerde bij me neefje (3) en nichtje (1) pakte ik dus 1 van die luiers in zo'n pak (luierbroekjes) en het voelde zo goddelijk maar hij ging kapot, omdat hij natuurlijk te klein is voor mij! Ik heb toen die luier maar gewoon in me neefje zijn kamer verstopt. Wie kan/wil mij helpen luiers te krijgen of heeft een oplossing zonder dat me ouders erachter komen. Want ik heb die dingen zo hard nodig!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.