Skip to main content

naar de politie willen gaan maar niet durven

• June 17, 2026
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

ik word sexueel mishandelt door mijn broer en ik word emotioneel en fysiek mishandelt door mijn ouders en ik heb met mijn vriendin afgesproken om het te vertellen aan de politie voor mijn volgende verjaardag maar ik heb het toen wel belooft en gezecht dat ook al zeg ik nee dat ze het nog steeds moest doen maar ik wil nu echt niet meer en ik denk aan zelfmoord want ik denk dat dat de beste oplosing zal zijn want ik ben door mijn broer al sinds helle jonge leeftijd in aanraking met drugs gekomen en ben nu zwaar verslaaft waarschijnlijk haal ik de 30 niet meer en denk dat ik niet eens de 20 haal en ik kan wel hulp zoeken maar dan worden der eerst paar jaar weg gegooit door trauma zorg en ik leef voor altijd met een trauma heb geen goeie school gehad dus ik kan ook niet veel bereiken in het leven dus ik denk inplaats van jaren alleen maar pijn hebben en stressen dat ik er nu beter een einde er van kan maken

1 reactie

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • June 18, 2026

Lieve ​@patato123 ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat ontzettend knap dat je je vriendin in vertrouwen hebt genomen, dat is een ontzettend krachtige stap! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon