Skip to main content

Ik ben moslim als geloof en wil graag masturberen, alleen mag dit van mn geloof niet, wat moet ik doen? 

As salamu alaykum,

Ik ben ook een moslim en er zijn vele verschillende video's op YouTube die je kan kijken om masturberen te stoppen. ( linkjes naar YT weggehaald door De Kindertelefoon ) Verder zal ik aanraden om dua voor jezelf maken dat Allah je helpt met stoppen. Vasten helpt, en is zelfs de advies die Profeet, vzmh, zelf geeft, en ook helpt Koran lezen. Ik zal dua maken voor je!

Liefs

Salam


Ik neem aan dat je gewoon wilt masturberen aan je vraag te zien. Maar zeg maar als ik het fout heb

Kan je het niet doen onder de dekens stiekem? Of als je alleen thuis bent. Of op je wc

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik vind het altijd moeilijk als iemand zegt 'het mag niet van mijn geloof'.   Wat betekent dat?

Als dat echt jouw geloof is en jij gelooft dat écht dat dat écht zo is, dan hoefde je het niet te vragen.

 

Als andere mensen zeggen "Dit is het geloof en dit mag niet van het geloof" dan is het hun geloof. 

Dat is hetzelfde als wanneer bv een moslim tegen een niet-moslim zegt: "Jij mag geen varkensvlees eten van mijn geloof¨.   Nee, de moslim mag dat niet. Iemand anders die gelooft dat varkensvlees prima is mag dat wel.

Je kunt dus ook niet zeggen "Dit mag niet van jouw geloof".  Wat jij gelooft is van jou. Misschien geloof jij wel in een geloof waarin iets wel mag. Wie ben ik dan om te zeggen dat jij gelooft dat je het niet mag?


Ik vind het altijd moeilijk als iemand zegt 'het mag niet van mijn geloof'.   Wat betekent dat?

Als dat echt jouw geloof is en jij gelooft dat écht dat dat écht zo is, dan hoefde je het niet te vragen.


Waarschijnlijk zit hij in een gelovige familie waar van het niet mag

Groetjes mij @Anoniemxv 


Tja, als jij kiest om religieus te zijn dan moet je de gevolgen dervan dragen. 

 
Tel ff mee: 
Christendom (rooms, protestant, en andere alles bijelkaargeteld): 2,2 miljard 
Islam (soeniten, sjieten, ahmadiya en andere alles bijelkaargeteld: 1,8 miljard 
Hindoeisme (alles bijelkaargeteld): 900 miljoen 
Boeddhisme (alles bijelkaargeteld): 376 miljoen 
Taoisme (alles bijelkaargeteld): 394 miljoen 
en dan al de rest (jodendom, shinto, enz): meer dan 20 miljoen 
 dus in totaal 5,7 miljard mensen elk met hun eigen god en die mogen daar allemaal niet van masturberen... geen wonder dat er zoveel seksgefrustreerden rondlopen  

Mij niet gezien. Ik ben een van die 2,3 miljard andere 


Ik vind het altijd moeilijk als iemand zegt 'het mag niet van mijn geloof'.   Wat betekent dat?

Als dat echt jouw geloof is en jij gelooft dat écht dat dat écht zo is, dan hoefde je het niet te vragen.


Ik wil bijvoorbeeld graag weer masturberen


Onnodige quote verwijderd 


Het is je eigen geloof. Als jij denkt dat je mag masturberen van je geloof, moet je het lekker doen. Als het slecht voelt niet. Masturberen hoort wel lekker te zijn

Groetjes mij @Anoniemxv 


Nee bijvoorbeeld: ik geloof dat het schoonmaakmiddel in het aanrechtkastje slecht voor me is dus ik drink het niet op.  Ik heb het nooit geprobeerd, het is me verteld en ik geloof dat het waar is.  Dus ik handel naar mijn geloof: ik drink het niet op.

Als je écht gelooft dat er een god is die heel boos is als jij masturbeert en dat je echt gelooft dat de hel al klaarstaat ofzo, dan doe je het niet, omdat je dat echt gelooft.  Dan voel je je goed omdat je het goede doet. Dat geloof je het écht.

Ik drink het schoonmaakmiddel niet omdat het niet 'mag' van mijn geloof, maar omdat ik echt geloof dat het slecht is. 

Zodra je zegt 'het mag niet' dan is het een regel, een verbod.  Het verbod is pas nodig als iemand het niet uit zichzelf (uit zijn geloof) doet.  Ik hoop dat het een beetje sense maakt.


Ik zie dat mensen eigen geloof met eigen keuze verwarren. @Soufian zit vast met een dilemma. Hij wilt masturberen, maar het is verboden is islam, zijn geloof. Soufian kiest ervoor om moslim te zijn en heeft daarmee de nodige principes en plichten in islam, nogmaals zijn geloof. In islam is het verboden om te masturberen, zoals Sofian aangeeft, maar hij wilt het wel, zijn keuze. Zo zie je een verschil in zijn eigen keuze en zijn eigen geloof.

Wat niet kan is dat een moslim, die gelooft in islam, en vervolgens zegt dat volgens zijn perspectief masturberen toegestaan is in islam, Nu heb je dat het geloof zegt: het mag niet

En een willekeurige volger met zijn eigen idee: het mag wel.

In andere woorden, het is je eigen keuze om te geloven waarin je wilt geloven, maar je kan niet de regels van een geloof veranderen naar eigen mening, bij islam is dat in ieder geval zo.

Salam🇵🇸


Ik vind het altijd moeilijk als iemand zegt 'het mag niet van mijn geloof'.   Wat betekent dat?

Als dat echt jouw geloof is en jij gelooft dat écht dat dat écht zo is, dan hoefde je het niet te vragen.


Waarschijnlijk zit hij in een gelovige familie waar van het niet mag

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ik neem aan dat je gewoon wilt masturberen aan je vraag te zien. Maar zeg maar als ik het fout heb

Kan je het niet doen onder de dekens stiekem? Of als je alleen thuis bent. Of op je wc

Groetjes mij @Anoniemxv 

ik denk dat het zo zeer is dat het niet van zijn ouders mag maar meer is dat hij in de islam gelooft en niet tegen de regels van zijn geloof in wilt. 


Reageer