Skip to main content

Ik zeg dit als 12 jarige.deze generatie kan niks.ze voelen bij alles aangesproken ze zijn zwak.ze hebben al die homo lesbie non binaire shit. Ze willen niks doen.alles moet zo feminist zijn. ik ga mijn mening vertellen:alleen man een vrouw moet een relatie met elkaar hebben.mannen moeten sterk blijven en veel sporten.vrouwen Moeten niet zo feminist zijn de hele tijd want ik vindt dat vrouwen al genoeg doen😀. Wat is jullie mening over alles?

Hey. Allereerst jammer dat je een beeld hebt dat alle mensen zwak zijn. Daar hoor je dus zelf dan ook bij. Volgens mij valt dat wel mee. Ik ken in mijn vriendenkring kids die dingen doen waar jij en veel anderen alleen maar van dromen. Survival, hiken door de bergen, primitieve kampeertraining en Highland games. Dus paalwerpen, stammen tillen, houthakken etc. Die zitten net als ik bij een club waar we dat allemaal doen. Ik ook.  Ook ehbo en koken op vuur. Zo zwak zijn we dus niet. En raad eens wie dat zoal doen? Jongens én meisjes gelijk. Goh....Wat ik zelf vaak zie op de sportvelden is dat veel 'stoere' jongens het hardst piepen als ze even aangeraakt worden. Bij het meidenvoetbal is dat veel minder. Trouwens dat zogenaamde mannelijke: wist je dat de grootste helden uit de geschiedenis mannen in rok waren? Heus waar! 

En wat je zegt over homo etc. Dat is gewoon een persoonlijke eigenschap waar niemand last van heeft en waar niemand iets over te zeggen heeft. Ik begrijp nooit waarom de zogenaamde stoere types altijd zo ontzettend bang zijn voor alles wat met lhbti te maken heeft. Het is namelijk allemaal bange angst en pieperigheid als mannen/ mensen anderen veroordelen om wie ze zijn. Bovendien discriminatie is gewoon verboden en strafbaar in dit land. En wat maakt het nou uit hoe een vrouw of man is? Dat mag toch gewoon?  Niemand verplicht jou om met mensen om te gaan die je niet ziet zitten, maar tegelijkertijd heb jij geen zeggenschap over hoe anderen zijn. Gelukkig maar! Laat mensen toch gewoon in hun waarde en mensen laten jou ook in hun waarde. En nog iets: de meeste oorlogen, het meeste leed en gedoe in de wereld is door mannen begonnen. Ik vind dat nou niet echt iets om trots op te zijn.  Zelf ben ik ook een jongen, met een leuke vriendin die mij helemaal prima vind,  en ik ben dat op mijn manier en ik wil jou niks opdringen maar respecteer mij en anderen dan ook. Live and let live en veroordeel anderen niet, wees niet zo bang voor hoe anderen zijn.  Ik geef je de hand als we het daar over eens zijn. 

Liefs Tover 


Mooi en raak gezegd @Tover01 .  Niets aan toe te voegen! Shake hands! 

Groetjes liefs Tartan X

 


Hi @Movie lover  wat jammer dat je dit vind. Je bent op het forum altijd heel aardig en je hebt leuke vragen en topics. En nu  zeg je dit. Het doet mij pijn en ik word er verdrietig van 😢 ik hoop dat je wat positiever over andere mensen kunt denken. Niemand die lhbti is wil jou kwaad doen, ik ook niet. Friends? 😘 

Doby xx 

P.S. prachtig betoog @Tover01 ! 

 


@Tover01 

Iedereen een eigen mening.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Ik had gisteren een topic geplaatst wat best wel controversial kon zijn.ik ga al mijn meningen uitleggen.als eerste over.mijn mening over dat deze generatie geen oorlog kunnen overleven.sommige wel maar anderen niet .er zijn redelijk wat mensen die een oorlog zouden kunnen overleven.maar er zijn een boel kinderen die dat niet zouden doen ze zouden niet naar leiders luisteren hun eigen zin doen.als tweede mijn mening over lgbt.als eerste ik heb een pan seksuele vriendin.daar ben ik gewoon aardig tegen.dus jullie zeggen al dat ik de lgbt haat terwijl dat niet zo is.ik vindt gay zijn een lesbisch zijn een beetje vreemd want een vriendin van mij is een relatie gestart met een meisje omdat ze vondt dat ze lekker goed voelde bij haar .ik voel me goed bij mijn vader dan date ik hem toch ook niet.een non binair heid vindt ik ook gewoon vreemd hoe kan je je als geen jongen of een meisje voelen iemand leg dat uit.ik vindt gender fluid wel goed want dan voel je gewoon soms een jongen of een meisje.als derde mijn mening over dat vrouwen niet zo feminist moeten zijn.vrouwe. Jullie hebben het al zwaar genoeg.mannen zijn langer sterker een sneller dan jullie.(Is wetenschappelijk bewezen)dus laat hun gewoon het harde werk doen.wees blij dat je niet al die shit hoeft te doen.een mannen een vrouwen moeten gewoon vreden met elkaar houden.ik denk ook dat de meeste lesbische mensen er zijn omdat ze allemaal feminist zijn een mannen stom vinden.niet allemaal hoor.en jullie doen zo supportive over lgbt. als iemand mensen die gelovig zijn belachelijk maakt boeit het niks.maar als mensen wat zeggen over lgbt dan wordt iedereen boos.dit geeft duidelijkheid over mijn meningen.


@Movie lover  niemand zegt dat jij iemand haat hoor.  Er wordt juist heel vriendelijk gezegd friends en handen geven 🙂 voel je niet aangevallen.  Als we allemaal elkaar respecteren zoals we zijn is het mooi zo. 

Groetjes liefs Tartan X 


Ik sluit me 100% aan bij

@Tover01 

Vind het verder niet echt de moeite om er dieper op in te gaan.


Ik sluit me ook aan bij @Tover01! Mooi gezegd Tover, ik heb er niks aan toe te voegen!


Reageer