Vraag

zijn mijn snapvrienden wel te vertrouwen

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

hii

ik heb dus via een vriendin mensen leren kennen waarmee ik bijna elke dag mee snap. Alleen ik ben bang dat deze mensen niet zij we ze voor doen. Maar ik heb hun telefoon nummer, hun TikTok, insta en Roblox.  Ook heb ik de snap van vrienden van hun en als ik op de snap kaart kijk wonen de mensen op op de plek waar ze zeggen te wonen. als ik op  de tiktok van hun kijk klik ik vaak door aan vrienden die ze getagt hebben en die plaatsen ook veel en zijn even oud als dat ze voor doen. Ik denk dat ze echt zijn maar weet het niet zeker. Wat denken jullie?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik zou zoiezo niet persoonlijke informatie delen en als het gewoon goed gaat zonder dat ze gekke dingen gaan vragen is het gezellig, maar stel ze doen nou iets geks moet je ze gelijk blokkeren. en ga niet zomaar afspreken in het echt. 

ik hoop voor je dat ze echt zijn groetjes sillie78

Reputatie 2
Badge

heel erg bedankt voor het advies. ze vragen nooit iets geks ofzo en vragen nooit om foto's. 

Reputatie 4
Badge +3

dat is heel fijn! in dat geval zou ik gewoon contact blijven houden zolang je het leuk vindt

Badge

ik zou zoiezo niet persoonlijke informatie delen en als het gewoon goed gaat zonder dat ze gekke dingen gaan vragen is het gezellig, maar stel ze doen nou iets geks moet je ze gelijk blokkeren. en ga niet zomaar afspreken in het echt. 

ik hoop voor je dat ze echt zijn groetjes sillie78

Ben het met je eens!

Reputatie 1
Badge

Als ze geen rare dingen vragen en niet liegen zal ik ze houden

Reageer