Vraag

zijn de airpods pro het waard?

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik ben aan het twijfelen of ik ze ga kopen.


3 reacties

Ik vermoed dat je op zoek bent naar ervaringen van gebruikers. Ik heb ze zelf niet, maar kan je wel wat linkjes geven.

Tweakers reviews van redacteur en gebruikers

OneMoreThing

HiFi

iCulture

Consumentenbond

iPhoned (lange termijn recensie)

En dan kan je natuurlijk ook nog even rondkijken op Youtube (link naar zoekresulaten)

Heb je hier iets aan? Succes!

Als je een Apple fanboy bent waarschijnlijk wel.

Eigenlijk hebben ze niet heel veel features die je zou verwachten in deze prijsklasse. Zeker als je geen Apple ecosysteem hebt, heeft het niet veel extra voordelen. In deze prijsklasse zijn er echt betere producten met meer mogelijkheden op de markt.

Recentelijk heeft Sony ook nieuwe earbuds uitgebracht. De adviesprijs hiervan ligt wel één hele euro boven die van de Airpods pro. Als je daar even onderzoek naar doet, zal je zien dat dat over het algemeen een veel beter product. is Meer features, betere noise cancelling én, het belangrijkste, een goeie app waardoor je dus veel meer uit je oordopjes haalt. Het is zo simpel maar het voegt zo veel toe aan het product. Dat Apple dit in deze prijsklasse niet heeft, vind ik redelijk bizar. In dit filmpje worden de twee met elkaar vergeleken.

Als je dus graag wat extra features wilt en niet per se oordopjes hoeft die passen in het Apple ecosysteem, zijn er voor deze prijs veel betere alternatieven. 

Reputatie 3
Badge +1

heyy heyy.

ik heb ze zelf niet maar ik ben gewoon blij dat me oortjes me telefoon redden als ik me mobiel  laat vallen maar veel vrienden van mij hebben ze wel en ik hoor ze nooit klagen en ze gaan lang mee en hebben goed geluid.  Als je het wil moet je het doen vind ik en dit is niet zo iets dat je maar 1 ding gebruikt. je gebruikt het dagelijks dus het is soort van wel praktish maar het is jou geld dus ik kan die beslissing niet voor je maken.

 

joe joe

Reageer