Vraag

Zelf games online kopen

  • 27 May 2020
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ben ik weer, ik wil graag ff een game kopen en ik weet wel hoe het moet met ideal maar mijn moeder kan zien wat ik allemaal koop en dan ben ik bang dat mijn ouders boos worden omdat ik het niet heb verteld dat ik het ging kopen.

Iemand tips om dit aan te pakken?


3 reacties

Gewoon errlijk zijn, vragen of je het mag kopen en als het niet mag kan je een discussie starten.

Ja zeggen dat al je vrienden het spelen, en jij mee wil doen kan helpen. Ligt ook een beetje aan wat voor spel trouwens ik neem aan dat het om 18+ spellen gaat. ik zou gewoon eerlijk zijn, zeggen dat je dat spel wil kopen en waarom, zeg ook dat er niks heftigs te zien is dat werkt ook altijd wel. en anders gewoon kopen. Mag je van je moeder 16+ films kijken, want naar mijn mening is die content '’erger'’ dan die van vechtgames dus als dat mag moet je gewoon tegen je ma zeggen dat dit minder erg is. 

joe en veel succes

Nee het gaat er meer om dat ik het van mijn eigen geld koop en het is Youtuber's Life ofzo, maar het gaat erom dat ik niet de hele tijd het hoef te vragen en daarom dan zelf betaal.

Reageer