Vraag

zal ik weggaan?

  • 16 December 2023
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi lieve forum gebruikers, 

 

Ik twijfel de laatste tijd of ik hier als Tinker.fan zal blijven. Ik heb het gevoel dat ik hier niet echt nodig meer ben. Ik voel me de laatste tijd psychisch ook niet zo goed

 

Ik weet dat de keus uiteindelijk bij mij licht maar ik hoop op goede tips

 

😔 groetjes Tinker.fan


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wat mij betreft hoor jij er helemaal bij! En je geeft altijd vriendelijke reacties dus dat zit ook goed hoor! Dus als je van mij een antwoord wilt zou ik zeggen blijf fijn bij ons! En als je zelf met dingen zit, voel je vrij om ze hier te bespreken en advies te vragen! Ik hoop dat je blijft! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben het met @Tartan14  eens! Blijf alsjeblieft mooi bij ons op het forum, dan kunnen wij jou helpen en jij helpt anderen heel goed! 

Liefs Tover xxx

Hoi @Tinker.fan ,

Ik ben het met @Tartan14 eens! De keuze is aan jou, maar ik hoop dat je blijft! 

Dat het psychisch niet goed gaat is toch juist een reden om te blijven? Dan kun je kwijt waar je mee zit. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat mij betreft hoor jij er ook gewoon bij hoor. Je hoeft echt niet te denken dat je niet nodig bent.

Je kan altijd hier je verhaal kwijt idd en als je ff geen zin hebt in het forum kun je altijd een pauze nemen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +11

Wat jammer dat je je zo voelt, want voor mij hoor je er helemaal bij! Maar als je toch weg gaat, kan je misschien gewoon een tijdje weggaan en dan terug komen als het wat beter is.

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb verder nog geen beslissingen genomen en ik denk dat ik het nog maar even laat want jullie hebben idd wel gelijk, omdat het met mij niet zo goed gaat kan ik beter blijven voor hulp.

 

Heel erg bedankt 

Groetjes Tinker.fan

Reageer