Vraag

YouTube kanaal aanmaken, maar geen onderwerp

  • 12 January 2019
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag forumers,

Ik wil graag een YouTube kanaal aanmaken, maar weet geen onderwerp.
Met de hobbys die ik heb gaat het niet direct, weten jullie iets?

mvg

3 reacties

Hey!

Heb je ene bijzondere eigenschap, talent, of iets anders dat opvalt?
Misschien wil je wel eens een nieuwe hobby proberen en kun je dit tonen?
Je kan ook vloggen over je gewone dag, of bv. lijstjes maken (bv. top 10 beste x).
Iets wat misschien ook best interessant kan zijn is als je een soort van opinievideo maakt (over ene bepaald onderwerp je mening geven), of gewoon vertellen over een onderwerp waar je veel over kent.
(Veilige!) challenge videos doen het ook vaak goed.
Misschien kun je eens op YouTube kijken naar de eerste videos van bekende youtubers en hoe die in elkaar zaten.
Wees trouwens niet bang als het niet van de eerste keer goed lukt, iedereen is ergens begonnen en het is super dat je gemotiveerd bent om dit te doen! 😉

Groetjes
Lot
Reputatie 5
Badge +4
ik heb ook een youtube kanaal maar weet ook niet waarover maar ga met vrienden een youtube kanaal beginnen dan is er atijd wel een moment om een video te maken
Hoi

Vaak helpt het om video's te maken waar jij zelf naar zou kijken. Is er een videotype- of onderwerp waar jij graag naar kijkt? Je zou met dat genre kunnen experimenteren.

In het begin zou je allerhande video's kunnen maken, die je eventueel in afspeellijsten zet, zodat er enige structuur inzit. Laten kan je bekijken aan welke video's je het meeste plezier beleeft.

Groetjes
Kenshin

Reageer