Vraag

YouTube geschiedenis

  • 23 July 2020
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik zat dus pas in mijn youtube geschiedenis te kijken want zocht een video terug. Ik zag toen ik scrolde allemaal videos die ik zelf nooit heb gekeken. Ik heb gekeken waar men account op sta (op welke apperaten)  maar daar stond alleen mijn telefoon bij. Ik weet niet of iemand anders nu op mijn account zit, het zijn allemaal teken video's en ik heb geen idee hoe ze er komen. Ook bij de zoek worden zijn er andere dingen tussen gaan staan. Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt,

Groetjes Ds


7 reacties

Hallo Anoniepje_Ds :)

Misschien heb je er weleens perongeluk op geklikt.

-TheMightySlayer <3

Hey,

Zoals TheMightySlayer al zei, misschien heb je er perongeluk op geklikt. 

 

Het kan ook een klein foutje zijn YouTube,  dat gebeurd wel vaker. Hoef je geen zorgen over te maken. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Anoniepje_Ds,

 

ik weet niet of je ‘Autoplay’ aan hebt staan, want dan begint nadat het filmpje dat je gekozen hebt klaar is automatisch het volgende filmpje en zo voorts.

Zie rode pijl rechtsboven in screenshot:

 

Ik heb het ook wel eens dat ik een filmpje aan zet en dan bijvoorbeeld even naar de keuken loop om wat te drinken te pakken en soms blijf ik dan ff wat langer weg en dan zijn er soms al 3-4-5 filmpjes afgespeeld die ik zelf niet gekozen heb. Misschien is het bij jou ook zoiets?

Of een vriend of vriendin heeft ff een yt video gekeken op jouw telefoon toen die ontgrendeld was. idk.

 

Groetjes,

M&M's

 

Heyy

Weet niet of je misschien een zusje of broertje hebt die yt heeft gekeken? Of een vriend of vriendin? Anders zou ik het ook niet weten.

Groetjs

Heyo,

Heb je misschien je youtube account gekoppeld aan de tv in de huiskamer? Dat kan het zijn dat andere beneden youtube kijkt op jou account. 

Of het is autoplay dat kan ook heel goed het probleem zijn.

Als je echt twijfelt of iemand op je acc zit dan kan je natuurlijk altijd even je wachtwoord veranderen. 

See ya!

Spookyzx. 

Hallo allemaal, super bedankt!

Ik hou het gewoon even in de gaten want mischien is het inderdaad zoiets.

Nog maals bedankt!

misschien handig om, als je het niet zeker weet of iemand je account gebruikt, je wachtwoord aan te passen! Dat kan nooit kwaad en dan wordt je op alle apparaten uitgelogd.

Reageer