Vraag

Wie houd er van websites maken?

  • 31 July 2022
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoihoi,

 

beetje rare vraag misschien: maar wie houd er van websites maken? En dan bedoel ik echt zelf de HTML code schrijven (of miss ook nog de CSS kant ;) ).

 

Eventueel kan ik je ook nog dingen leren!

 

Groetjes,

MinodePino0


9 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind het wel leuk om te doen! Heb zelf ook een website op blogspot bijvoorbeeld!

Reputatie 1
Badge

@roos07 Leuk! Ook zelf geschreven? Ik heb ook een website gemaakt met wat files ik ik local heb staan, en met Github heb ik die gepubliceerd; wel met een .github.io ip.

 

Groetjes,

Mino

Reputatie 5
Badge +2

Jup je kunt het lezen in mijn post! Staat een link

Reputatie 1
Badge

@roos07 Post?

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb niks met programmeren dus ik niet

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind het erg leuk om te coderen! Ik had zelf een paar sites op Neocities, een paar op Wix en een paar op Blogspot. Ik ben nu verandert naar Netlify als host, omdat ik dat sneller en beter vind dan Neocities. Ik schrijf zelf mijn HTML en CSS. Ik gebruik geen JavaScript, want dat snap ik nog niet.

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind website maken leuk maar geen html code

Reputatie 4
Badge +2

Ja ik maak website voor klanten verdien er veel geld mee. ga op google maps kijken en dan zie je bij sommige bedrijf dat ze geen bedrijf en dan ga je email of bellen als ze het goed vind ga ik voor hun een website maken en die moet ze maandelijk betalen sommige 50 euro sommige 100 euro zo verdient ik ongeveer 2K per maand. Ik wil zelf ook een eigen bedrijf open. dus ik doe nu youtube omdat als ik bekend ben dan kan ik dingen makkelijke verkopen enz.

Reputatie 5
Badge

He daar @MienodePino0 

Ik ben nu net begonnen met het leren van python en HTML (want ik had daar een beter computer voor nodig en die heb ik nu).

@I_NeedHope 

Reageer