Vraag

whatsapp groep verlaten

  • 3 April 2022
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

hoi 

ik zit in een watsapp-groep waar ze de laatste tijd wat onaardig tegen me aan het5 doen zijn en ik wil deze groep verlaten maar dan kan de rest dat natuurlijk zien heeft iemand misschien tips of weet iemand hoe dat dan moet

(ik heb al op internet gekeken maar dat werkt niet)


5 reacties

Je kan de groep ook muten. Dan krijg je de berichten niet te zien.  

Als ze onaardig tegen je doen heb je verder eigenlijk geen reden nodig om de groep te verlaten lijkt me. Maar als je niet tegen hun wil zeggen waarom je de groep eigenlijk verlaat, kan je ook zeggen dat je vind dat er teveel appjes binnen komen en dat het je afleidt bijvoorbeeld. 

Een andere optie is om tegen de mensen in de groep te zeggen dat je het niet leuk vind dat ze zo tegen je doen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey je kan de groep ook archiveren, zo mute je de groep, je blijf er in maar je moet wel extra moeite doen om de berichten erin te zien. 

En anders gewoon leaven, lijkt me geen groot probleem hoor

Hoii,

Als ze gemeen doen of onaardig of misschien zelf cyberpesten via die appgroep ga er dan uit. Maar als je dat niet wilt kan je de groep muten en gewoon niet reageren op hun appjes of zelf vragen/appjes erin zetten.

Ik hoop dat dit helpt:)

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +5

Misschien moet jr zoals @Mimo zei, de groep muten! Zo kan je gewoon andere dingen doen en toch de berichten checken.. dan heb je niet echt last van hun want je hoort en ziet dan niet de berichten. Dus eigenlijk niet je muten en negeren!<3 

Das alles!<3 

Byeee

Reageer