Vraag

Whatsapp groep

  • 2 November 2021
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey!

Op tiktok zag ik een account waarop ze mensen zoeken voor een Whatsapp groep. Dat lijkt me super leuk, ik zou er graag in willen. Maar van mijn ouders mag ik niet chatten met anderen. (Wat ik mega stom vind). En is zo'n Whatsapp groep niet gevaarlijk ofzo? Misschien stel ik me aan maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Iemand advies?

Xox Elise


3 reacties

Reputatie 3
Badge

ja ik begrijp je ouders eigenlijk stiekem wel, je weet nooit wie die mensen echt zijn misschien zijn het wel oude vieze mannen ofzo 

Reputatie 2
Badge

Hey,

Je weet natuurlijk nooit met wie je chat, dus wat je ouders zeggen klopt eigenlijk wel… Want mensen die jij niet kent, hebben dan je nummer en je weet niet wat ze daar mee doen. Maar als je het echt heel graag wil kan je misschien met je ouders hier over praten en uitleggen waarom je het zo graag wil. Misschien als jullie hier goede afspraken over maken mag het wel.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes

Badge

Hey!

Je wilt natuurlijk niet dat die onbekende mensen zo maar je nummer gaan verspreiden of je vaak gaan bellen, daarom ben ik het wel eens met je ouders...

Je kan wel bijvoorbeeld op Instagram groep chats aanmaken, daar hoef je niet je nummer voor te delen en je kan mensen ook gemakkelijk blokken of verwijderen. 

Ik hoop dat dit een beetje helpt!

<3

Reageer