Vraag

Welke telefoon heb jij?



Toon eerste bericht

41 reacties

Hallo

Ik heb een Nokia 2.2 als telefoon, kost ongeveer 90 euro maar hij doet het prima. 

-Dr8gon99

Hey!

Ik heb echt een snelle reactie :)

Toen ik naar de eerste ging, kreeg ik een iPhone 6s van mijn ouders . Helaas was die niet waterdicht en had ik hem na 2 jaar in het water laten vallen. Ik baalde heel erg, en moest een nieuwe hebben, want deze was stuk. Ik heb 1 week geen telefoon gehad. Ik kreeg de oude (samsung s6)  van mijn vader ; de batterij was slecht en een slechte camera.

Momenteel heb ik nogsteeds deze, maar ik ben aan het sparen voor een iPhone 11 :D Mijn ouders willen deels meebetalen als ik het goed doe op school

Groetjess

Badge +1

Van welk bedrag wil je er een kopen?  Dan kan Ik wel advies geven

moto g8 power mn ouders betalen

Ik heb een Samsung A50, zelf de telefoon betaald, maar m'n ouders hebben het hoesje en de screenprotector betaald.

Groetjes

Hi,

Ik heb een Samsung galaxy A40.

Ik heb hem voor mn verjaardag gekregen.

Hij was 250 euro.

Ik hoop dat dit alles was dat je wou weten.

Xx🍀

Heyo,

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S20 Ultra.  Hiervoor heb ik enkele maanden de Note 10 gehad en daarvoor had ik de S10 plus, maar die viel 4 verdiepingen naar beneden.

Ik betaal altijd me telefoons zelf. Me opa en oma zijn altijd wel blij dat ik zo snel van telefoons wissel omdat zei dan mijn "oude" telefoon kunnen hebben.

See ya!

Spookyzx. 

Edit: kom er net achter dat ik 9 maanden geleden ook al had gereageerd. Nou dus in 9 maanden tijd heb ik 3 verschillende telefoons gehad lol.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik heb de Samsung A5

Die heb ik vgm nu 2 jaar. Daarvoor had ik de oude Samsung S4 van mn vader.

Ik had een keer mn telefoon vergeten in een bak te doen bij gym dus lag mn telefoon onbewaakt in de kleedkamer. Toen ik terug kwam was ie helemaal kapot. Ik weet nog steeds niet of iemand m expres heeft gesloopt of dat het iemand is van de andere school die daar ook gymt. Op die school zitten kinderen die mentaal wat minder ontwikkeld zijn. T zou ook best kunnen zijn dat 1 van hun m heeft gesloopt. Anyway die avond ging k toen maar een nieuwe halen. Die moest ik helaas wel zelf betalen maar dat is niet zo een probleem van mij want ik kan best goed sparen.

Iphone X

Ik heb op het moment een Samsung A50 en een Oppo Reno, niet dat ik die 2de veel gebruik maar ik had hem gekocht om te vergelijken met mijn A50 en omdag het gewoon een zeer goede telefoon is voor niet zoveel geld. Ik heb trouwens wel alles zelf moeten betalen, dus telefoon maar ook screenprotectors en hoesjes etc.

Badge

Ik heb iphone 6s voor 80 euro op marktplaats gekocht omdat mijn vorige het niet deed op mijn apple watch dus had ik voor 80 euro een 64gb iPhone gekocht en ik hoefde alleen de batterij te laten vervangen 

 

voor 120 euro heb ik echt een top telefoon!

Hoi ik heb zelf meerdere telefoons die ik gebruik. Ik heb ze ook zelf betaald.ondanks at ik 15 ben.  Ik werk veel laat ik het daar op houden.

Ik heb een Samsung Galaxy s10+ 

Een Samsung Galaxy s20 ultra

Een Samsung Galaxy s4 

Een iPhone 6 waar ik eigenlijk niet veel mee doe. 

Een Samsung galaxy j5

En nee ik heb geen telefoon zaak ofzo. 

Die s20 ultra gebruik ik voor privé , die s 10 + gebruik ik als werk ,  de s4 gebruik ik ook als werktelefoon , de iPhone 6 gebruikte ik apparte school zaken , zoals afspraken maken voor school , roosters vooruitkijken en als telefoon waar leerkrachten mij op kunnen gebruiken.

De Samsung j5 gebruik ik vaak als extra tel6, als een vriend zijn telefoon kapot is ofzo kan hij zijn kaartje in die van mijn doen en kan hij hem tijdelijk gebruiken tot zijn telefoon gemaakt is, dat is vaak iets van 3 dagen en dan heb ik hem weer terug. En gebruik ik hem verder niet echt.

 

Ik heb al mijn telefoons zelf betaald.

De s20 ultra , Samsung s10+ , iPhone 6 . Heb ik gewoon nieuw gekocht bij de officiële site  van Samsung en de site van coolblue. De rest van de telefoons doe dus wat ouder zijn heb ik een paar jaar geleden gekocht,  omdat mijn telefoon steeds drukker werd en ik dus geen overzicht meer had. De rest van de telefoons heb ik toen 2e hands besteld bij coolblue.  Omdat ik wist dat die telefoons toch maar tijdelijk waren.  

 

Je denkt vast dat ik een verwend kind ben , maar ik heb het allemaal zelf betaald en hard voor gewerkt. Ik heb niks gekregen van ouders en heb geen abonnement ofzo.  Ik geef niet vaak veel geld uit , aan zoiets , maar ik moet met mijn werk goed bereikbaarzijn. 

Ik koop geen dure dingen als ik ze niet nodig heb, maar ik koop ze met een rede als ik ze dus nodig heb.  Nu denk je vast , ddeze jongen van 15 heeft gewoon teveel telefoons. Ja zeg ik dan , maar ja .…

 

Groetjes 

Gebruiker  c

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb een iPhone6 iedere keer als mijn moeder een nieuwe telefoon koopt/krijgt, dan krijg ik haar oude.

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Ik heb een Samsung a 50😀

Heb hem gekregen voor mijn verjaardag en heb deels mee betaalt

Reputatie 2
Badge +3

Haiiii

 

Ik heb een Samsung J4+ :blush:

Ik heb hem gekregen in groep 8 voor de middelbare school

(ik heb niet hoeven betalen hihi:joy: )

 

-Mandy.xx-

Haha, lol , als ik alles terug lees zie ik dat er bij best veel mensen een telefoon hebben gekregen. 

En dat er ook veel mensen hem moeten betalen. Ik dacht dat 9 van de 10 mensen hem vaak krijgen. 😅

 

Reageer