Vraag

welke games spelen jullie??

  • 18 October 2023
  • 13 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hiii ik zoek een leuke game die ik kan spelen. ik heb alle games op die ik heb (ps4) al uitgespeelt en ik wil iets te doen hebben! weten jullie een leuke game?? (kan ook voor op de computer)


13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hooi, 

Misschien kun je terraria (eventueel met mods op steam, is heel makkelijk + is toegestaan door terraria makers) doen, geometry dash, Valorant of misschien CSGO. Idk wat voor spellen je leuk vind, maar dit zijn spellen die ik speel. 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +9

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

maar misschien kan je roblox spelen.

Reputatie 7
Badge +7

Minecraft, fortnite, among us, cookie clicker (daar zijn ook iets van 300-400 achievements) 

Reputatie 5
Badge +3

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

maar misschien kan je roblox spelen.

wat bedoel je precies??

Reputatie 7
Badge +17

Games waar ik mee bezig ben op het moment (ik heb een PS5):

Ghostwire Tokyo

Saints Row

Call of Duty Black Ops Cold War

Hogwarts Legacy

Stray

God of War Ragnarok

 

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

Beetje onaardige vraag tbh. Alsof iemand die games speelt verder geen leven heeft.🙄

 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @anoniemia!

Ik speel soms minecraft en ik vind het al iets van stuk of 7 jaar leuk. Eerst bouwde ik veel, maar nu kom ik meer aan de techniek kant, redstone en zo. Ik doe dus meestal 1 spel en dan alle gebieden van dat spel is uitproberen. Anders kan je ook nog Hogwarts legacy, Stray of The Settlers.
Liefs Caiya

Reputatie 5
Badge +3

@ikweethetnietmeer2009  ik weet niet wat je precies bedoelt maar ja ik heb alle  games uitgespeelt en dat is niet omdat ik gameverslaafd ben ofzo ik was gwn een half jaar tot 3 kwart jaar ziek en ja dan moet je iets :)

Reputatie 5
Badge +1

Ik speel xbox dus ja

Ik speel nu zelf;
CoD MWII (Ik ga MWIII kopen)
CoD mobile
CoD black ops 3 speel ik ook nog soms!
Minecraft
FNaF
starfield
Rainbow six siege
En ja dat is t eig wel

Reputatie 4
Badge +2

Fallout 4 heb je die al gespeeld of skyrim of fallout new vegas. deze speel heeft ik meer dan 150 uur per game

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb hollow knight gespeeld en het is een hele leuke game en ik stel voor om dat te spelen.

Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld is omori, alleen weet ik niet of dat de soort game is waar je naar zoekt..

Groetjes sinasappelbroodje.

Reputatie 7
Badge +9

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

maar misschien kan je roblox spelen.

wat bedoel je precies??

ik bedoel dat je soms daar gewoon geen tijd voor kan hebben.

als je ziek ben zoals je zegt dan kan je daar inderdaad wel tijd voor hebben.

maar als je bijvoorbeeld gewoon school hebt dan zou je vaak gewoon vol zitten met huiswerk. daarom vroeg ik het.

 

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

Beetje onaardige vraag tbh. Alsof iemand die games speelt verder geen leven heeft.🙄

 

ik bedoel het niet zo. en als het zo wordt opgevat bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan (makkelijker gezegd, sorry).

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 Oh ok sorry, dan heb ik het verkeerd opgevat.

Reputatie 5
Badge +3

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

maar misschien kan je roblox spelen.

wat bedoel je precies??

ik bedoel dat je soms daar gewoon geen tijd voor kan hebben.

als je ziek ben zoals je zegt dan kan je daar inderdaad wel tijd voor hebben.

maar als je bijvoorbeeld gewoon school hebt dan zou je vaak gewoon vol zitten met huiswerk. daarom vroeg ik het.

 

gewoon een vraag maar wat doe jij in je leven?

Beetje onaardige vraag tbh. Alsof iemand die games speelt verder geen leven heeft.🙄

 

ik bedoel het niet zo. en als het zo wordt opgevat bied ik hierbij mijn oprechte excuses aan (makkelijker gezegd, sorry).

ohh ja ik heb bijna geen huiswerk omdat ik ben blijven zitten sorry als ik het verkeert opvatte 

Reageer